SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

poniedziałek, 2 lipca 2012

Marilyn Leavitt-Imblum - Celtic Spring

Na początku roku postanowiłam spróbować sił we wzorach haftu autorstwa Marilyn Leavitt-Imblum. Spośród wielu cudnych wzorów wybrałam serię 4 celtyckich pór roku. Oryginalny projekt został przeze mnie odrobinę przekształcony. Wymagały tego moje skromne wówczas zasoby muliny i trochę odmienna wizja tego, co chciałam osiągnąć. Dlatego zmianie uległy niektóre barwy, rozmieszczenie ornamentów i przede wszystkim zależało mi na zmianie angielskiego napisu na polski. 
Na pierwszy ogień wzięłam "Celtycką Wiosnę". Skończyłam ją na początku marca. Myślę, że najpiękniejszym elementem całego obrazu jest bajeczna suknia w lawendowych i szafirowych odcieniach.



* ukończony - 06 marca 2012
* wzór - Marilyn Leavitt-Imblum
* tkanina - Aida Polska, 20ct (80/10cm), kolor beżowy
* nici - mulina Ariadna, 39 kolorów
* wymiary - 20x26,5cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz