SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

środa, 18 lipca 2012

Golden Kite - Madame Rimsky Korsakov #1

Prędzej czy później, każdy kto zajmuje się haftem krzyżykowym chce zmierzyć się z dość rozbudowanymi wzorami firmy Golden Kite. Kiedy znalazłam wzór z portretem "Madame Rimsky Korsakov" oryginalnie namalowanym przez Franza Winterhaltera od razu zapragnęłam wyszyć takie cudo. Pobiegłam do pasmanterii i szybko zakupiłam kanwę i kilka pierwszych kolorów muliny. Robota na co najmniej rok lub może dłużej ale mam mocne postanowienie ukończyć obraz w miarę moich możliwości. Zaczynam od prawego dolnego rogu.


8 komentarzy:

  1. Obraz piękny a wzory Golden Kite są niesamowite. Bardzo realnie oddają pierwowzór.
    Trzymam kciuki i czekam na postępy w pracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. a jaki jest rozmiar obrazu w krzyzykach? tez myślałam o wyszyciu obrazu ale nie wiem czy nakładać siatkę za pomocą Abakanu czy szukać gotowego wzoru. Wyszyłam już Mirandę i chciałabym żeby ten także był odpowiednio duzy...

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekne. Mam pytanie- mam obraz Miranda z Golden Kite. Może byłaby mozliwość wymiany wzorów? Miranda jest w pliku :)

    Pozdrawiam

    Rita

    mój mail alainen@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam :) wybacz, że dopiero teraz ale umknął mi gdzieś Twój komentarz ;p

      Usuń
  4. dzięki wielkie :) jak znajde chwile to zacznę kompletować nici i materiał do obrazu :) pewnie bedzie to ciężka praca jako że Miranda zajęła mi mnóstwo czasu. Nie lubię łączenia nitek ale co zrobic...

    OdpowiedzUsuń
  5. dzień dobry jestem pełna podziwu
    proszę mi powiedzieć gdzie pani kupiła wzór?

    OdpowiedzUsuń