SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 1 lipca 2012

Jak dotąd

Od poprzedniego roku, kiedy zainteresowałam się haftem krzyżykowym stworzyłam już kilka projektów.

1. CZTERY MOTYLE

Projekt czterech motyli w różnych barwach był moją pierwszą lekcją wyszywania haftem krzyżykowym. Nie był to skomplikowany wzór, jednak pozwolił mi nauczyć się jak zarządzać nićmi podczas pracy i jak ważne jest zaplanowanie kolejności wyszywanych części. Przy tak gęstej kanwie najtrudniej jest zachować równy kształt każdego krzyżyka, a z czasem coraz trudniej wbija się igłę w znikające oczka. Tutaj zbawieniem okazał się tamborek, który dobrze naciągał materiał.


* ukończony - 11 stycznia 2012
* wzór - Jasuzip
* tkanina - Aida Polska, 20ct (80/10cm), kolor biały
* nici - mulina Ariadna, 25 kolorów
* wymiary - każdy motyl ok. 10x8cm

2. CELTYCKI IGIELNIK




* ukończony - 11 lutego 2012
* tkanina - Aida Polska, 20ct (80/10cm),kolor biały
* nici - mulina Ariadna, 3 kolory
* wymiary - 7x6cm

3. IGIELNIK ŁĄCZKA

Już dawno temu obiecałam wydłubać mamie poduszeczkę na igły i pomyślałam, że Dzień Matki będzie świetną okazją, a taki prezent miłym urozmaiceniem standardowego kwiatka ;) Osobiście nie przypadła mi do gustu ta "wielobarwność". Grunt, że mama była zachwycona.



* ukończony - 26 maja 2012
* wzór - Aurelle
* tkanina - Aida Polska, 20ct (80/10cm), kolor biały
* nici - mulina Ariadna, 8 kolorów
* dodatki - koraliki "perełki"
* wymiary - 9x7cm

4. ZAKŁADKA DAMASK ROSE

Zakładka jest dwustronna, zszyta w taki sam sposób jak poduszeczki na igły.



* ukończony - 20 czerwca 2012
* wzór - Heritage Crafts
* tkanina - Aida Polska, 20ct (80/10cm), kolor biały
* nici - mulina Ariadna, 9 kolorów
* dodatki - koraliki "perełki"
* wymiary - 4x14cm

Zaczęłam również serię "Celtyckie Pory Roku" autorstwa Marilyn Leavitt-Imblum, którą szerzej opisze w następnym poście.

2 komentarze:

  1. Piękna zakładka.
    Czy jest możliwe otrzymanie schematu na tą cudną zakładkę? Bardzo proszę.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/html
    teresakopec@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń