SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

sobota, 7 lipca 2012

Nimuë - Le Pêcheur #1

W ostatnim poście wspomniałam o planach dotyczących nowego haftu. Odkryłam niezwykłe wzory Nimue stworzone na podstawie rysunków takich autorów jak Jean-Baptiste Monge, Erlé Ferronnière czy Annaick Chauvel. Zawsze lubiłam książki, filmy, obrazy o tematyce fantasy. Wzory Nimue zaciekawiły mnie przez swoje doskonałe walory artystyczne i ulubioną paletę naturalnych kolorów.
Znaczną część wzorów haftuje się na specjalnie stylizowanym lnie o dużej gęstości. Niestety muszę z tego zrezygnować dla dobra mojego skromnego portfela. Tym bardziej, że właśnie od tego haftu zaczynam powoli przechodzić na mulinę DMC. Przekonałam się, że to ułatwi mi pracę przy wielu projektach. Kolory tak nie krzyczą jak przy palecie Ariadny, są o wiele bardziej subtelne, jest ich więcej, no i większość wzorów jest dostosowanych pod paletę muliny DMC.
Pierwszy wzór będzie niewielki (ok. 10x15 cm) i dość łatwy do wyszywania. Przedstawia brodatego rybaka z rybą pod pachą. Oryginalny obraz jest autorstwa Erlé Ferronnière. Wybrałam zbliżony pod względem koloru materiał. Jest to kanwa o gęstości 20 ct (80/10cm) firmy Zweigart o kolorze piaskowym. Pierwszy raz będę używać muliny DMC.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz