SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

piątek, 31 sierpnia 2012

Własnoręcznie robione bobinki

Moja kolekcja muliny DMC powoli rośnie więc zaczęłam rozglądać się za bobinkami na które mogłabym nawinąć nici. Te sprzedawane w sklepach nie przypadły mi do gustu. Jak zwykle postanowiłam zrobić swoje własne. Użyłam do tego sztywnego kartonu, papieru technicznego, taśmy klejącej dwustronnej i nowiuśkiej drukarki :) Znalazłam piękny wzór w stylu vintage, z którego stworzyłam szablon bobinek w programie graficznym i wydrukowałam na papierze technicznym. Przykleiłam do sztywnego kartonu, wycięłam i gotowe ! A teraz siedzę i nawijam ;)


6 komentarzy:

  1. śliczne te bobinki! Też chce takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł!! Ja też szukam bobinek, ale na tyle muliny co mam to musiałabym wydać mnóstwo pieniędzy, więc może zainspiruję się Twoimi?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne to, niestety jestem na to za leniwa. Gratuluje wytrwałości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne , tez musze sobie takie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. czy ma Pani może jakiś namiar, gdzie można znaleźć fajne wzory bobinek, np takie jak powyższe :) szukam i nic ie mogę znaleźć.

    na wszelki wypadek zostawiam meila: kathi_83@op.pl

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń