SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

sobota, 22 września 2012

Zakupy #3

Zgrzeszyłam po raz kolejny dokonując zakupów w internecie. Zawieszki w kolorze antycznego brązu są bajeczne :) 
Sklep skradł moje serce niespodziewanym ale miłym gratisem w postaci malusiej zawieszki - kluczyka. Ale chyba nic nie przebije latającej świnki i zajączka. 
Na razie planuje sposób wykorzystania tych drobiazgów.


Poza tym zdobyłam upragnione nożyczki do haftu. Już miałam zamawiać podobne przez internet kiedy natknęłam się na nożyczki... w supermarkecie ! I to o połowę tańsze :) Cóż, nigdy nie wiadomo co znajdzie się obok półki z konserwami ;)


12 komentarzy:

  1. Ja chcę wiedzieć w jakim sklepie tak cudne nożyczki kupiłaś! Też chce takie!!!!!
    No i oczywiście czekam aż się pochwalisz jak wykorzystałaś resztę tych cudności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie proszę, że w kauflandzie za jedyne 14,99 :] Na opakowaniu znalazłam nawet francuską stronę dystrybutora: www.prima-mercerie.com. Sprawdź w swoim mieście - może akurat będą do kupienia.
      A co do drobiazgów to oczywiście nie omieszkam wstawić fotek jak coś wymyślę ;)

      Usuń
    2. dziękuję za informację w sprawie sklepu :-)
      U mnie nie ma Kauflandu (na takim zadupiu mieszkam) ale może uda mi się pojechać to poszukam :-)

      Usuń
    3. W takim razie życzę udanych łowów ;)

      Usuń
  2. Pod słowami Marilyn Monroe która twierdziła że " Pieniadze szczęścia nie dają. Dopiero zakupy":) Podpisuję dwoma rękami bo nabycie takich cudeniek jakie prezentujesz jest wielką radością:) Pozwoliłam sobie pobuszować na Twoim blogu i przyznaję że z zachwytem podziwiamłam Twoje prace. Jako wielbicielka Nimue od razu wgapiałam sie w rybaka. Cudownie dopracowany, wypieszczony hafcik. Pozdrawiam cieplutko i jeśli pozwolisz będę zaglądała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To wcale nie grzech kupowacw necie..ja tu kupuje prawie wszystko i jestem bardzo zadowolona.Nozyczki kupilas faktycznie swietne..Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj do Ciebie dotarłam. Piękne rzeczy tworzysz! Zakładka jest super! A te bobinki są ekstra!
    Ja do Kauflandu ma rzut beretem więc muszę się tam udać po nożyczki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://edytainspiracja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ,że u mnie nie ma takiego sklepiku, czy moge polecić sie pamięci , gdybys jeszcze na takowe trafiła? a zawieszki tez są piekne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż niestety poszły jak świeże bułeczki, bo sprawdzałam w nadziei, że może kupię jeszcze jedne tak na wszelki wypadek. Ale jeśli się kiedyś jeszcze pojawią to będę pamiętać ;)

      Usuń
  6. Wspaniałe zawieszki. W którym sklepie można dostać tak piękne drobiazgi?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tych nożyczkach. Urocze!

    OdpowiedzUsuń