SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

piątek, 5 października 2012

Drewniane szpulki

Mam moje upragnione drewniane szpulki !! 
Tatko spisał się na medal :) Wytoczył mi kilkanaście sztuk mniejszych i większych, na które mam zamiar nawinąć nici DMC Diamant (kiedy już uzbieram trochę grosza na komplet) i ewentualnie koronki, kolorowe tasiemki lub tym podobne. Chciałam aby szpulki nabrały efektu "starości", dlatego pobejcowałam je na ciemny brąz. Mimo, że wyszły nieco zbyt ciemne niż planowałam to efekt i tak mi się podoba. Już mi w głowie lęgnie się kolejny zwariowany pomysł na zgrabną półeczkę, żeby poustawiać szpulki ale nie wiem jak to zniesie Tata ;)


4 komentarze:

  1. Śliczne są te szpulki! Fajny efekt uzyskałaś. Podoba mi się taki ciemny brąz.
    Zdolnego masz Tatusia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale szpulki..tez je zbieram, wlasnie drewniane.Twoj Tato jest super.Smialo pros o polke.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czym bardziej jestem zachwycona nozyczkami czy szpulkami , bo za jednym i drugim gubię głowę i rozum , bardzo zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te szpulki, też chcę mieć takie w przyszłości. Na razie podziwiam Twoje:)

    OdpowiedzUsuń