SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

poniedziałek, 15 października 2012

Dimensions - Graceful Butterfly

Do tej pory większość haftowanych obrazków oddawałam w prezencie lub ktoś mi zabierał (jeśli ładnie poprosił). Tym razem wyszyłam coś dla siebie, na komodę. Wzór bardzo mnie urzekł więc od razu zabrałam się do wyszywania. Motyle to jeden z moich ulubionych motywów a ten jest wyjątkowo piękny.




* ukończony - 11 października 2012

* wzór - Dimensions

* tkanina - Aida Zweigart, 20ct (80/10cm), kolor piaskowy

* nici - mulina Ariadna, 16 kolorów

* wymiary - 10x12cm

20 komentarzy:

  1. Wpadłam na twojego bloga z bloga Aliny i chyba zostane tu na dłużej , już pierwsza strona ,praca i banerek podbiły moje serducho i robisz coś pięknego co lubię i podziwiam , pozwól ,że się rozejrze i pooglądam , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny motyl..przepiekny..milo jest robic cos tylko dla siebie.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowo piękny :) śliczne kolorki - jak żywy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny motyl :)
    Co to za wzór, producent bo się nie dopatrzyłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w plikach ze wzorem nie było informacji. Sama przekopuje internet w poszukiwaniu producenta.

      Usuń
  5. piękny jest! też bym nie oddała gdybym sobie takiego motyla pięknego wyhaftowała :)
    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudowny i pięknie wyszyty.Bardzo ładnie harmonizuje z nim ta kremowa krajka u góry i dołu. Piękna praca. Gratuluję i nie pozwól jej sobie odebrać:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie wyjatkowo piękny! Nie oddawaj nikomu, choćby nie wiem jak prosił :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie niewielkie hafciki :) Motylek przeuroczy i ma moje ulubione kolorki! Czy można wybłagać wzorek? prooooszę...! perla.prive@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, już wysłałam ;)

      Usuń
    2. Dziękiiiiiiiii!!!!!!! Jesteś kochana :)))

      Usuń
  9. Prześliczny ten motyl!!!!
    piękna oprawa, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny haft i tak fajnie oprawiony! Jeszcze coś mi wpadło w oko :) Ta skrzyneczka / kuferek na drugim planie jest super. Mam słabość do takich rzeczy, więc je wszędzie ,,wyłapuję'' :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Motyl przepiękny, wygląda jak żywy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam cudowny ten motyl ...
    czy mogę prosić o wzór ???
    Baaardzo proszę :)
    asiek95@vip.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny ten motylek, też uwielbiam motylki. Już zaczęłam szukać co to za wzór i czy jest ich więcej.

    Bardzo mi się podobają Twoje prace :D

    Pozdrawiam
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam
    Czy istnieje możliwość otrzymania wzoru motyla?jeżeli tak podaję adres siora02@o2.pl Dzieki :):)
    Pozdrawiam
    Arois

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny ten motyl :) Szukam ostatnio prezentu dla przyjaciółki i chciałabym coś podobnego sama wyszyć. Czy nie sprawi problemu, jeśli napiszesz mi co i jak się zaczyna? Jestem kompletnie zielona w tych sprawach :c
    wiktina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam sliczny jest ten motyl moge prosic wzór gosia3myszka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń