SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

piątek, 26 października 2012

Kamienie Szlachetne - Szmaragd

Przypadkowo znalazłam się na stronie American Needlepoint Guild i znowu oczarował mnie nowy typ haftu, w którym wszystko jest poukładane, równiutkie i geometryczne, tak jak lubię :) 
Kupiłam materiały, poczytałam co nieco o sposobach wyszywania, zaplanowałam powierzchnię przy użyciu różnych ściegów needlepoint'a i oto pierwszy projekt. 
Postanowiłam stworzyć całą serię "kamieni szlachetnych". Następne hafty będą kolorystycznie odpowiadały popularnym kamieniom szlachetnym. 
Niestety moja cyfrówka "zgubiła" odrobinę zielonego odcienia.



* ukończony - 25 października 2012

* tkanina - kanwa jednonitkowa, Zweigart, 88dziurek/10cm, kolor biały

* nici - mulina Ariadna, 4 kolory

* wymiary - 8,5x8,5cm

14 komentarzy:

  1. śliczne!!!! Sama projektowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Projektowałam sama przy użyciu ściegów needlepointa.

      Usuń
  2. Ale pięknie to wyszyłaś gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko pozazdroscic talentu, przeslicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Och..ach..wyszlo pieknie..i jezeli sama doszlas do tego i to Twoj debiut to tym bardziej zaslugujesz na pochwale..bravo.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko!!!
    też muszę w końcu spróbować tego needlepoint'a :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło ślicznie!!! Wszystko takie równie, symetryczne.
    Piękne wykonanie! A jeszcze tu czytam, że to Twój projekt. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczniutkie! maleństwo ale jakie urocze i jakie równiuteńkie, podziwiam staranność:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy bym nie powiedziała, że to pierwsza praca! Śliczna i staranie zrobiona. Chylę czoła!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie!
    Pierwszy raz widzę podobny haft i uważam , że Twój jest perfekcyjny.
    Za raz sobie pooglądam więcej twoich prac ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne , mnie tez fascynuja nowe ściegi , podziwiam.

    OdpowiedzUsuń