SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

czwartek, 8 listopada 2012

Golden Kite - Madame Rimsky Korsakov #4

Ech, nie wytrzymałam do końca rzędu i postanowiłam pokazać co mi się ulęgło z pracy nad tym haftem. Kolejne dwa rzędy do przodu... prawie :)
Uzupełniłam również brakujące oczka. Obecnie widać tylko dłoń i końcówki włosów, no i suknię. Kolory troszkę mnie zaskakują, nie myślałam, że będzie tak wiele odcieni zieleni.
Powiem szczerze, że w ciągu tych dwóch miesięcy posunęłam się niezbyt mocno do przodu i szacowany termin ukończenia znacznie się przesunie. Ale wierzę, że nie porzucę tej pracy i kiedyś to skończę :)


11 komentarzy:

  1. Ta Madame jest prześliczna!!! piękny wzór wybrałaś...podziwiam za ogrom pracy!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo cierpliwości i wytrwałości w stawianiu kolejnych xxxx :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skończysz, skończysz :-)
    Zobaczysz. Fakt, że GK wymagają dużo cierpliwości i pracy ale efekt jest tego wart. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cie..ogrom pracy a te odcienie kolorow..pewnie bym ich nawet nie odroznila..meczace dla oczu..zycze wytrwalosci.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci idzie praca już wyłania się najpiękniejsza suknia jaką wyszywałam. Fakt, że do twarzy jeszcze daleko ale teraz będzie szybko przybywało. Trzymam kciuki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, ale wiem jak takie kolory są nużące :P
    Życzę wytrwałości bo tylko tego Ci potrzeba. Czasem trzeba popełnić kolorowy przerywnik żeby nie zwariować! Kibicuję i czekam na kolejne odsłony!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielce ambitna praca, powodzenia w wyszywaniu , efekt koncowy jest wart poswiecenia.pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę tylko powiedzieć OMG!!Jaki ogromny wzór! Skąd go wzięłaś?? Podziwiam i trzymam mocno kciuki!!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. wybrałaś powalający urokiem wzór i bardzo pracochłonny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam i podziwiam, za wytrwałość. Mam na swoim koncie jeden taki duży obraz i wiem ile pracy trzeba w niego włożyć.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie piękna praca!
    To jest COŚ!
    Moje marzenie zrobić coś podobnie wielkiego !
    Ale jak na razie pozostaje przy duperelkach ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca, podziwiam za cierpliwość i chylę czoła

    OdpowiedzUsuń