SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

piątek, 23 listopada 2012

Zakupy #4

Po długich poszukiwaniach naturalnego lnu o odpowiedniej gęstości nareszcie znalazłam go na stronie Hobby Studio. Teraz będę mogła wreszcie rozpocząć serię haftów Nimue.
Przy okazji poszperałam w asortymencie jaki proponują i oczywiście wszystko krzyczało do mnie "kup mnie, kup". Zdecydowałam, że kupię jeszcze ramko-tamborek z pięknym zdobionym uchwytem... na próbę.
Ale kiedy weszłam w dział "kolekcji vintage" po prostu oszalałam. Mają tam niesamowite cudeńka kolekcjonerskie z których wybrałam na razie metalową bobinkę w stylu vintage. W przyszłości nie omieszkam dokupić jeszcze czegoś :)
W paczuszce, którą mi wysłano dostałam w gratisie katalog wzorów Lanarte. Muszę przyznać, że niektóre warte grzechu.

kliknij by powiększyć

7 komentarzy:

  1. super że udało Ci się zrobić świetne zakupy, czekam na hafcik na lnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakupy!!!!
    ja jeszcze w Hobby Studio nie kupowałam, muszę tam zajrzeć:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak pracuje się na lnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam wcześniej, że jest trudno i trzeba wciąż liczyć oczka, jednak po kilku eksperymentach stwierdziłam, że nie jest tak źle a efekty są naprawdę fajne.

      Usuń
  4. muszę przyznać że spory asortyment mają w tym sklepie. Za każdym razem jak tam składam zamówienie coś sobie dodatkowo dokupię..... nobo człowiek tak obojetnie koło takich cacuszków przejść obojętnie nie może :)

    OdpowiedzUsuń