SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Nimuë - Fée A Martin-Pêcheur #1

I znowu nie mogłam oprzeć się pokusie żeby nie zacząć nowego haftu.
Od dawna chodził mi po głowie następny obraz z serii Nimue. Zdobyłam wreszcie odpowiedni len i tym razem zdecydowałam się na haft "Fée A Martin-Pêcheur" z elfem i zimorodkiem w pięknych odcieniach błękitu. Oryginalny wzór przewiduje wyszywanie na jasnej tkaninie jednak ja uparłam się, że wyszyję ten haft na naturalnym lnie, który mnie po prostu urzekł.


Oryginalny obraz, na podstawie którego powstał wzór, jest dziełem znanego francuskiego ilustratora - Jean-Baptiste Monge, którego bardzo cenię za klimat i magię jakimi posługuje się tworząc ilustracje.
Oryginał:

11 komentarzy:

  1. Obraz na pewno będzie przepiękny. Super kolorki. No a ten len też mi się podoba. A jeśli to nie tajemnica to proszę o nazwę lnu lub gdzie takowy można nabyć.
    Czekam na kolejne odsłony!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście to nie tajemnica ;) Jest to len obrazkowy 32 ct firmy Permin Of Copenhagen. Zakupiłam go przez internet w sklepie Hobby Studio. Link znajduje się na moim blogu w kategorii "pasmanterie on-line".

      Usuń
  2. Z niecierpliwością czekam na pierwszą odsłonę tego cudnego hafciku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest to przesliczny haft, (z wrozka :)- uwielbiam), patrzac na zdjecie mowie sobie - ktos niedawno wyszywal ten haft. przypomnialam sobie, ze go wyszywala Chaga z PASJE odnalezione. jak skoncze z moja wrozka to za ta tez sie wezme. POWODZENIA!!
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, widziałam, że też wyszywała :) Nie dziwię się bo wzór jest cudowny :)

      Usuń
  4. Piękny wzór! Nie mogę się doczekać na pierwsze xxx!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. będzie niesamowity haft :) Miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bede z przyjemnością zaglądac i kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dołączam do grona kibicek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny jest ten obrazek i cała seria , tez na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę efekt końcowy. Pięknie haftujesz, cudnie!

    OdpowiedzUsuń