SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

wtorek, 11 grudnia 2012

Nimuë - Fée A Martin-Pêcheur #2

Na początku chciałabym bardzo podziękować za Wasze wsparcie i duże zainteresowanie przyszłymi efektami mojej pracy nad tym wzorem, który okazuje się niezwykle wdzięcznym do wyszywania. Praca idzie lekko i zaskakująco szybko jak na moje ograniczenia czasowe. Wyszywałam tydzień po ok. 2 godzinki dziennie i mogę przedstawić już pierwsze efekty :)
Wciąż walczę nad zachowywaniem równości krzyżyków ale jeśli chodzi o len to zadanie jest jeszcze trudniejsze.


14 komentarzy:

  1. Bardzo piękne postępy!
    prześliczne te błękity :) z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne poczatki i w dodatku na lnie .jestem pelna podziwu dla Ciebie..)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błękity to to, co lubię:) Sporo dobrej roboty. Dużo sił do dalszego szycia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, ale jaka drobnica! Mi by gałki oczne stopniały przy wyszywaniu czegoś takiego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten haft. Mam go na swojej liście do zrobienia:)
    Ładnie Ci go przybywa.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na prawdę szybko ci to idzie, haft nie wydaje się łatwy , a ty robisz tak równiutko i dokładnie. czekam na nową odsłonę.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Te niebieskości na lnie ślicznie wyglądają! Czekam na kolejne odsłony! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę tylko tyle powiedzieć- BOSKO! Już teraz tak wygląda a co dopiero jak będzie skończone!!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne cudnego początki:) trzymam kciuki za tępo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.vatinam.net
    Have a nice and lovely blog dear, please visit me...

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, śliczny haft. Sugerując się Twoimi zdolnościami prosiłabym Cię o pomoc
    W następnym roku wychodzę za mąż, moja mama chciała mi wyhaftować obraz Świętej Rodziny Giovanni’ego, jednakże nie umie ona sama od siebie dobrać odpowiednich kolorów i szuka odpowiednika już wyhaftowanego obrazu [ podaje link do obrazu https://www.facebook.com/groups/416801991701207/permalink/458111617570244/ ]. Niestety nie może nigdzie znaleźć go w sieci.

    Chciałam Cię prosić o pomoc, czy istniałaby taka możliwość, że na podstawie obrazu udałoby Ci się dobrać kolory?

    pozdrawiam
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  12. przepraszam podałam błędny link, poniżej znajduje się prawidłowy
    http://www.reprodukcje.eu/obrazy/1375/swieta-rodzina.html

    pozdrawiam Magdalena Pociask

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Naprawdę bardzo chciałabym pomóc ale niestety nie jestem tak zaawansowana. Obrazek jest bardzo skomplikowany pod względem kolorystycznym. Sama wyszywam sobie ściągawkę z paletą kolorów muliny bo dobieranie ich jest dla mnie trudne. Jedyne co mogę doradzić to polecić program do przerabiania grafiki na gotowe wzory do haftu krzyżykowego. Program można znaleźć tutaj: http://www.haftix.pl/
      Jeśli ma się w miarę dobry obrazek można go przerobić na wzór z dołączoną legendą i kolorami jakie są potrzebne do wyszycia. Program jest prosty i miły w obsłudze. Powodzenia.

      Usuń
  13. Wielkie dzięki za odpowiedz, może uda mi się coś wykombinować w tym programie :)
    pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń