SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

czwartek, 6 grudnia 2012

Świąteczny renifer

Wypróbowałam wreszcie cieniowaną mulinę i muszę przyznać, że efekt jest bardzo fajny choć trzeba troszeczkę kombinować z kierunkiem wyszywania tak aby cieniowanie wychodziło elegancko.
Tak mi się spodobał ten renifer, że od razu wyobraziłam go sobie wyszytego właśnie w tym odcieniu. Śnieżynki przyszły mi do głowy w trakcie wyszywania.
Hafcik posłuży do konkretnego celu ale o tym kiedy indziej.
Sezon przedświąteczny mogę uznać za otwarty ;)


* ukończony - 01 grudnia 2012

* tkanina - Aida Zweigart, 20ct (80/10cm), kolor biały

* nici - mulina cieniowana DMC, 1 kolor

* dodatki - koraliki szklane

* wymiary - 7x10cm

12 komentarzy:

  1. Pięknie wyszedł Ci ten świąteczny renifer! Śnieżynki śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie u Ciebie!!!
    renierek prześliczny, cudnie prezentuje się wśród tych bożonarodzeniowych dekoracji, uwielbiam połączenie borda ze złotem:-)
    Miłego dnia i niech Mikołaj przyniesie duuuuużo prezencików:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór renifera jest przepiękny, a cieniowana mulina spowodowała, że jest jeszcze ładniejszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To był świetny pomysł z tą cieniowaną muliną! Genialnie wyszedł ci ten renifer!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. boooski ten renifer, kurcze dlaczego ja nie trafiam na takie wzory!!!
    kolorek uroczy - typowo swiatecznie. najbardziej uzekly mnie sniezynki:)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. magiczny, świąteczny renifer :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się świątecznie u Ciebie zrobiło!!:) Renifer wyszedł fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny ten renifer! Też lubię cieniowana mulinę!

    OdpowiedzUsuń
  9. to ja pochwalę śnieżynki :) bardzo delikatne, bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft a ta cieniowana mulina idealnie dopasowana. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, bardzo mi się podoba całość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny renifer, przepięknie go wykonałaś z dużą starannością:)

    OdpowiedzUsuń