SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

środa, 30 stycznia 2013

Véronique Enginger - Les Cartes A Fil

Naprodukowałam jeszcze trochę zawieszek z uroczym wzorem dziewczynki w kolorach różu, zieleni i pomarańczy. Jagodowa miała już swoją premierę jakiś czas temu ale teraz ładnie komponują się wszystkie razem.
W głowie mam już kilka innych zestawień kolorów ale na razie bardziej skupię się na wyszywaniu mojego "haftu-olbrzyma" czyli wzoru Madame Rimsky Korsakov. Idzie jak krew z nosa ale postępy pokażę jak już coś więcej przybędzie.


22 komentarze:

  1. wór wygląda ślicznie w każdym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nom muszę przyznać że panienki nieźle się prezentują.... a olbrzyma jestem batrdzo ciekawa..

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne, male i bardzo urocze hafciki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekający wzorek i piękne zawieszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się nie dziwię, że tyle ich zrobiłaś, ten wzór naprawdę urzeka. Ślicznie wygląda na takich małych zawieszkach.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujący zestaw i jakie staranne wykonanie zawieszek! Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny zestaw hafciareczek:-)
    Wszystkie cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne poduszeczki , bardzo mi się podobają ... ale ja mam problem z powtarzaniem wzoru , nie lubie tego dlatego podziwiam u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te poduszeczki, piękne kolorki. Nie mogę się dozekać pierwszej odsłony ,,olbrzyma'':)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny poduszeczkowy komplecik! Piękna kolorystyka!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają uroczo, świetnie dobrałaś kolory :)
    Ja tak jak Luna kiepsko znoszę haftowanie tych samych motywów, więc gratuluję wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie wyglądają te dziewuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. witaj:) Kolejny cudny hafcikowy blog:) coś co bardzo lubię:) piękne te podusie:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne podusie.. prezentuja sie cudnie.. widze ze lubisz dopieszczac prace do ostatniego sciegu.)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie! Doskonały pomysł ze zróżnicowaniem kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  16. już nie będę się powtarzać, ale panienki są urocze, kolory super, delikatny hafcik :o),
    tak jak i inne dziewczyny czekam na olbrzyma.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogłam sie powstrzymać i nie napisać o tych malutkich hafcikach i Twoim blogu u siebie. Strasznie podobają mi się Twoje prace! Będę śledzić kolejne poczynania :)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. To znowu ja Ania :) odszukałam te małe wzorki na Twoim blogu i chciałam zapytać czy byłaby możliwość przesłania mi na maila wzoru bo niestety nie mogę ich nigdzie znaleźć. Chciałabym go wykorzystać do pojemnika na igły, bo ciągle je gubię. Z góry bardzo dziękuję!! :) ( kontakt do mnie to: anna85.poland@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń