SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

środa, 9 stycznia 2013

Véronique Enginger - Les Cartes A Fil (jagodowa)

Śliczne, delikatne, dopracowane i bardzo w moim klimacie... tak mogę w kilku słowach określić wzory, jakie odkryłam w publikacji Sophie Bester-Baquè & Vèronique Enginger - Mon journal au point de croix.
A oto jeden z nich i zarazem mój pierwszy malutki hafcik w 2013 roku. Tak słodki, że będę do niego często wracać z innym zestawem kolorów. Oryginalnie wzór służy do stworzenia haftowanych bobinek. Jednak postanowiłam zrobić zawieszkę do nożyczek, ponieważ czuły się ostatnio wielce samotne. Sznurek wykonałam z trzech odcieni muliny zaplatając w warkoczyk.




* ukończony - 9 stycznia 2013

* wzór - "Les cartes a fil" z publikacji Sophie Bester-Baquè & Vèronique Enginger - Mon journal au point de croix.

* tkanina - Aida Zweigart, 20ct (80/10cm), kolor biały

* nici - mulina Ariadna, 4 kolory

* wymiary - 5,5x5cm

19 komentarzy:

  1. Przecudowny! Tez uwielbiam tego typu wzorki, są urocze. A niebieskości to moja ulubiona kolorystyka... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna, bardzo ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i słodki!:) Nie dziwię się, że chcesz do niego wracać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez ta przywieszka slodka, sliczna, jak marzenie..taka delikatniutka..mozesz byc z siebie dumna..ladna praca.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zawieszka, tak starannie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza zawieszka :) no to czekamy na kolejne prace z publikacji tych Pań :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny hafcik, bardzo kobiecy, subtelny.

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę ,że spod twojej igły same arcydzieła wychodzą - śliczna panienka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku ależ to śliczne, rewelacyjne kolorki i wzorek cudny... pięknie prezentuje się hafcik z nożyczkami.... i muszę przyznać że sesja zdjęciowa niezła wyczynu hafciarskiego - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaglądam na Twojego bloga od dawna.Jest swietny.I mam pytanie.Chodzi mi o paletę barw.Też chcę takie coś zrobić.Czy te numery też są haftowane?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło, że Ci się u mnie podoba :)
      Jeśli chodzi o paletę. Tak, numery kolorów i ramka wokół również są haftowane czarną muliną na kanwie bodajże 16 ct.
      Odwiedziłam również Twojego bloga i widzę, że wyhaftowałaś piękne portrety kobiet wiktoriańskich. Też zamierzam kilka takich wyszyć ale troszkę mniejszych. Czy pamiętasz może na jakiej kanwie wyszyłaś swoje cudeńka ?

      Usuń
    2. Wyszywałam na Aidzie 18.A teraz prawie wszystko haftuję na 20.Ale wiem ze inni na jeszcze drobniejszej robią xxx.Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Dziękuję za informację :) Ja też upodobałam sobie 18 i 20 :)

      Usuń
  11. bardzo piekny i uroczy hafcik...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne ! , takie delikatne .

    OdpowiedzUsuń