SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

środa, 2 stycznia 2013

Nimuë - Fée A Martin-Pêcheur #4

Między świętami a Sylwestrem znalazłam trochę czasu, żeby posiedzieć nad tym haftem. W tym czasie wydziobałam calutką gałąź na której siedzi zimorodek. Wzór przewiduje, że skrzydła elfa i gałąź powinny być wyszywane półkrzyżykami używając jednej nitki. Ale ja wyszyję gałąź dwoma nitkami a skrzydła jedną, może przez to będą wydawały się delikatniejsze.


15 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda. Nie mogę się doczekać elfa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz piękniej wygląda! Czekam na kolejną odsłonę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten hafcik! Właśnie zakupiłam brakujace nici do tego obrazka i będzie on następny w kolejce po tym jak skończę ten który właśnie robię :)
    Pięknie widać jak Ci go przybywa.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne niebieskości, tyle fajnych odcieni... ja też czekam aż na hafcie pojawi się elf :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz piękniejszy haft!
    cudnie wygląda na tym lnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. TY TO MASZ ZAWROTNE TEMPO WYSZYWANIA. JA TU Z MALYM HAFCIKIEM NA AIDZIE SIE MECZE, A TY CUDA TWORZYSZ NA LNIE.
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ty to masz tempo.
    Niedługo będziesz kończyła! Muszę i ja spróbować zrobić coś na lnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie odważyłam się jeszcze wyszywać na lnie, więc podziwiam.:)To co widać, już jest przepiękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł z tą kombinacją, też bym tak zrobiła. A i hafcik stanie się bardziej taki trójwymiarowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepieknie Ci wychodzi..ciekawe czy umialabyc sie z tym haftem rozstac po jego ukonczeniu?..Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze swoim na pewno się nie rozstanę ;) będzie zdobił ścianę w moim pokoiku.

      Usuń
  11. fajnie tu u Ciebie :) ja nie haftuje ale uwielbiam ludzi kreatywnych,pięknie popatrzeć na Twoje dzieła :) Pozdrawiam i z chęcią będę czytać dalsze posty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne prace:)Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń