SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Nimuë - Fée A Martin-Pêcheur #5

To już będzie przedostatnia odsłona tego haftu. Wyszyłam już całego zimorodka i część elfa. Pozostanie jeszcze tylko jego głowa, skrzydełka i mój osobisty koszmar... backstitch. Podejrzewam, że wiele z Was ma ten sam ból :p
Ukończony haft chciałabym pokazać już w ramce ale mam duży problem ze znalezieniem takowej. Wymiary niestandardowe (ok. 25x27cm) a "oprawcy obrazów" w mojej mieścinie brak. Jeśli będzie to trwało zbyt długo to kupię większą i ciachnę ją do wymiaru.


17 komentarzy:

  1. bedzie fantastyczny obraz...gratuluje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie już teraz prezentuje się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podtrzymuję, że dla mnie to jeden z najładniejszych wzorów haftu, jakie widziałam :) wychodzi pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wygląda pięknie a będzie cudny!
    Koniecznie pokaż oprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. można zamówić ramki w Castoramie albo w Obi

    przepiękny haft

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. "Bardzo ładny", to mało powiedziane. Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy już oprawiony :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ,pracochłonny haft!
    Podziwiam tym bardziej ,że sama jeszcze nigdy na lnie nie haftowałam. I pewnie jeszcze długo się nie odważę.
    Z niecierpliwością czekam na ostatnią odsłonę!
    Pozdrawiam
    K:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie się prezentuje, a z oprawcami to jest ciężko, mimo tego że u nas są w mieście , swoje usługi podwyższyli o ponad 100% więc.... można też przez internet zamówić na wymiar ramkę, gdzie mają olbrzymi wybór i asortyment, np allegro itp

    OdpowiedzUsuń
  9. Bedzie piekny obraz..tez bym taki chciala miec.Wciaz tu zagladam i czekam na efekt koncowy.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow!! Jest śliczny, jak pisałam wcześniej, uwielbiam NIMUE, może sama kiedyś się odważę. jak na razie podziwiam MISTRZA!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny obraz! Ja oprawiam na zamówienie nietypowe obrazki w Leroy Merlin. Tu Anna M pisze o allegro. Muszę spróbować, bo mam też coś nietypowego. Czekam na efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny obrazek! :)
    Też nie przepadam za backstitchem, ale muszę przyznać, że wtedy obrazek jest jeszcze piękniejszy - kreseczki nadają mu charakter i są taką kropką nad i :) więc warto się czasem pomęczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alez to piekne ! zjada mnie zazdrosć buuuuuuuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach...już jak cudnie wygląda!
    tych konturów to i ja nie lubię robić:) a rameczkę można zamówić na allegro taki wymiar jaki chcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten haft jest niesamowity!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń