SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

wtorek, 22 stycznia 2013

Nimuë - Fée A Martin-Pêcheur ukończony !

Miałam pokazać oprawiony ale nie mam cierpliwej natury.
Nadal twierdzę, że pomimo trudnych schematów, kolekcja haftów Nimue jest jedną z najpiękniejszych.
Backstitch na skrzydełkach elfa zrobiłam zwykłą muliną bawełnianą DMC 434, ponieważ metalizowane jakoś mi nie leżą. Na całości skrzydełek użyłam jednej nitki ale śmiało mogłam dać dwie bo kolorki rozpłynęły się na lnie. Dobrze, że jest backstitch bo zniknęłyby zupełnie. Ale to nic, tak mi się też podoba :)



* ukończony -20 stycznia 2013

* wzór - Nimue

* tkanina - Len Obrazkowy, Permin Of Copenhagen, 32ct (128/10cm), kolor naturalny

* nici - mulina DMC, 31 kolorów

* wymiary - 25x27cm

19 komentarzy:

  1. zakochalam sie!!!
    masz racje kazdy ze wzorow Nimue jest niepowtazalny, sliczny sama sciagnelam z chomika chyba z 5 obrazkow, ktore pewnego dnia zrobie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się całkowicie ze ta seria jes cudowna a Twój obrazek jes przesliczny ! , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDNY haft!!!!!
    zachwycający!
    jak już go oprawisz to pochwal się koniecznie:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny haft! A back stitche to przysłowiowa wisienka na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny a nawet bardzo:) Staranny i wymagający dużo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! I jakie równiutkie krzyżyki :D
    No i pojawił się kolejny podpunkt do mojej listy życzeń do wyszycia :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś cudownego! :) fajnie, że zamieściłaś zdjęcia ze szczegółami haftu, widać jak bardzo pracochłonny jest ten wzór...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekna . delikatna praca..mozolna i tylko dla wytrwalych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje!!
    GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny haft,pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczny haft! obrazy na lnie świetnie wyglądają, chyba muszę się przełamać i spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudny. Mogę tak patrzeć i patrzeć bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyhaftowane:)
    Z pewną taką nieśmiałością chciałam poprosić o schemat na bettiw@o2.pl
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń