SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

czwartek, 17 stycznia 2013

Poszukuję wzoru

Moje Drogie pomóżcie !
Znalazłam piękne hafty czterech obrazków z owocami, zależy mi właśnie na tych bo mam cztery ramki o konkretnych wymiarach i chcę je wykorzystać do kuchni. Czy posiadacie do nich wzory lub chociaż kolory jakich użyto do tych haftów ? Co prawda znalazłam wzory ale bardzo słabo zeskanowane i brak informacji o palecie kolorów. Wiem tylko, że to z jakiejś rosyjskiej strony. Ostatecznie mogłabym "na oko" dobrać kolory ale zdjęcia są makabrycznej jakości. Jeśli akurat posiadacie ten wzór lub macie inne owocowe wzorki (cztery o podobnej stylistyce) o wymiarach ok. 75x110 krzyżyków to byłabym niezmiernie wdzięczna o przesłanie schematów na e-mail: mulinowe@gmail.com
Z góry dziękuję !!


18 komentarzy:

  1. czy mogłabyś mi podać firmę, która wydała wzór, to może pomóc bardzo w poszukiwaniach

    czarownica71@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym problem, że właśnie nie znam firmy :( szukałam już na wszystkie możliwe sposoby.

      Usuń
  2. Muszę przeszperać swoje zbiory,bo mogę mieć coś podobnego, ale potrzeba mi na to troszkę czasu i nie gwarantuję, że mam. Dam znać jak coś znajdę.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj niestety nie znam tych wzorków w ogóle.. Ale trzymam kciuki za poszukiwania!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. spróbuj na www.chomikuj.pl tam jest naprawdę dużo wzorów


    i zapraszam po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Może tu coś znajdziesz:
    https://plus.google.com/photos/110661655934080536404/albums/5724005909593127073?sqi&sqsi

    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawiałam się czy to nie Riolis

    OdpowiedzUsuń
  7. pozwoliłam sobie wrzucić zdjęcie na forum xxx może tamtejsze foremki coś poradzą

    OdpowiedzUsuń
  8. http://club.osinka.ru/topic-44393?&start=1245&sid=50f9e0a22a79593d4c00006c tu są bardzo podobne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomoc, skorzystam też i z tych stronek. Ale chyba powoli ogarniam i ten hafcik, chyba uda mi się dobrać kolorki samodzielnie :)

      Usuń
  9. Mam te wzory. Dokładnie sześć. Przesyłam na skrzynkę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. pytałaś o materiał jaki użyłam do haftu ptaszków - nie mam pojęcia - kupiłam ten materiał wieki temu, faktura podobna do lnu ale się nie gniecie więc to coś sztucznego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio bardzo lubię takie materiały stąd pytanie ;)

      Usuń
  11. Widzę, że Lidka przesłała Ci już wzorki i to aż 6! Ja mam trzy z nich (brakuje mi niestety wisienek i dwóch, których nie znam) Ale w tych trzech mam numery kolorów przez kogoś opracowane. Jeśli mogę pomóc, to pisz do mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już dostałam, to bardzo miłe kiedy tak można komuś pomóc. U mnie też są niektóre opracowane przez kogoś. Dostałam wisienki tylko bez opracowanych kolorów (jest zdjęcie użytych mulinek) i dodatkowo są śliwki i żołędzie, jeśli chcesz :)

      Usuń
    2. Jeśli mogę skorzystać z wisienek, to poproszę pięknie :) Te śliwki już mam, a żołędzi nie widziałam, ale nie potrzebuję :) Dziękuję za życzliwość :)
      Pozdrawiam serdecznie :)
      sztukasplotu@interia.eu

      Usuń
  12. Piękne są te hafciki.
    Czy mogę uśmiechnąć się o wzorek, bo widziałam efekt kończowy i bardzo mi się spodobał.
    Zapraszam również do mnie pod włoskei słońce http://wloskieslonce.blogspot.it/
    agniemat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń