SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

sobota, 19 stycznia 2013

Zakupy #5... czyli tani Armani

Z powodu paskudnej pogody i braku słońca często miewam paskudny humor. W tej sytuacji postanowiłam wydać trochę pieniążków dla lekkości umysłu i portfela ;)
Wybrałam się do miejscowego secondhandu w poszukiwaniu "perełek". Znalazłam prawie nienaruszone opakowanie kremowej kanwy 14 ct za jedyne 4 złote. Rzadko używam tej gęstości ale grzech nie skorzystać z okazji. Kanwa dość nietypowa bo dwa razy grubsza i cięższa od standardowych.
Chociaż nie jestem zwolenniczką robienia poważnych zakupów u chińczyka bo jakość bywa zatrważająca, to czasami wstępuję po ramki lub inne drobiazgi. Dziś chyba dokonałam udanego zakupu. Dwie rolki wstążek w kolorze białym i ecru i po raz kolejny nożyczki niespodziewanej urody. Mają śliczne zdobienie ze smokiem i pawiem. Ja to mam szczęście do wyszukiwania nożyczek w takich miejscach.



31 komentarzy:

  1. les ciseaux sont magnifiques, originals biz

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że w naszych secondhandach nie ma takich cudeniek, szczególnie zazdroszczę nożyczek!Co do gęstości kanwy - przyzwyczaisz się, ja haftowałam na dużo mniejszej gęstości i przeniosłam się na szesnastkę - i już jej nie zdradzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Westchnę sobie, podobnie jak Gosia... Nożyczki prześliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rarytasik jak nic, te nożyczki są rewelacyjne. Też uwielbiam buszować w takich sklepach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super nozyczki..chyba Ci je ukradne..mam bzika na punkcie ladnych nozyczek.,a ja dla poprawy humoru tez latam po sklepach i to tylko po moich, przydasiowych wlasnie .)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne nozyczki o takich marzę , może znalazłabyc drugą parę , chętnie odkupię lub wymienie na cos sa przecudne !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bym chętnie takie kupiła jakby była
    możliwość oczywiście !!! Jak były u chińczyka to
    chyba drogie nie były ???
    Mój e-mail to becia.dm@interia.pl daj znać
    czy jest jakaś szansa ;))) pozDrawiaM ciepło i
    zapraszam do mnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje Kochane, widziałam tylko jeden egzemplarz i szybko chwyciłam nie patrząc czy jest ich więcej. Kosztowały 15 zł więc pewnie szybko poszły. Pójdę jeszcze w poniedziałek i sprawdzę czy coś zostało ale obawiam się, że będzie tak jak z nożyczkami które kupowałam w kauflandzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam też te nożyczki z kauflandu te z Twojego zdjęcia profilowego jest ich u mnie mnóstwo
      widocznie w moim mieście nie ma maniaczek nożyczkowych
      jak i hafciarskich hehe ;)))
      Jeżeli by ktoś miał chęć to mogę kupić ;)))
      (tylko sprawdzę czy jeszcze są bo kilka dni temu
      jeszcze były !!!)

      Usuń
    2. U mnie mała mieścinka i cud, że w ogóle jest kaufland. Wtedy widziałam kilka sztuk i jak poszłam drugi raz to już nie było ani jednej sztuki.

      Usuń
  9. Przepiekne prace. U mnie te nożyczki kosztowały 42zł za 15zł na pewno bym je kupiła. Widać że niektórzy muszą zarobić ale ponad dwa razy więcej jestem w szoku. Gratuluję zakupu i zazdroszczę. Oby było takich zakupów jak najwięcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam w szoku, że tylko tyle ;)

      Usuń
  10. Karolina , gdybys była taka uprzejma i sprawdziła , ja się potnę ,
    Widziałam takie nozyczki na zagranicznych stronach i płakac mi sie chciało bo to dla mnie problem nie do przeskoczenia buuuuuuu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzę na pewno a jak ich nie będzie to zapytam czy jeszcze będą w przyszłości. A u Ciebie nie ma chińczyka ?

      Usuń
    2. Jest , ale takich cudów nie mają , jesli kiedys znajde to kupie 10 par .Twoje sa cudowne , nie moge sie napatrzeć !

      Usuń
  11. Jak Wy znajdujecie takie rzeczy? Chyba muszę zmienić miejsce zamieszkania... Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest amerykanska kanwa. Tutaj w Stanach bardzo popularna. Juz od dawna nie mialam w lapkach polskiej kanwy i tak mnie zastanawia czy rzeczywiscie te polskie sa ciensze?

    OdpowiedzUsuń
  13. Second handy rządzą!
    A nożyczek u chińczyka w życiu bym się nie spodziewała, cóż, unikam takich miejsc, bo zawsze mam wrażenie, że "wyposażenie" robią dzieciaki, w spartańskich warunkach i w ogóle.
    Aczkolwiek takie nożyczki by mi się przydały i kto wie, może się przejdę.

    Powiedz mi tylko, czy one są w ogóle ostre? Czy będę musiała je sobie naostrzyć? Szybko się tępią? Wiesz może? ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są ostre i ładnie tną ale nie wiem czy się szybko tępią bo dopiero kupiłam. Wiadomo, po chińskich nie ma co się spodziewać super ekstra jakości ale te są całkiem nieźle wykonane.

      Usuń
    2. Ja bym je zapakowała do przybornika i tylko je podziwiała , szkoda by mi było ciac .

      Usuń
  14. kiedyś udało mi się kupić lniany obrus, przecudnie się na nim haftowało, miał niesamowitą fakturę - DMC ma lnianą mulinę - bardzo udane połączenie
    bardzo lubię tego typu sklepy

    nożyczki - prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super zakupy!!!! a te nożyczki to prawdziwe cacuszko!
    koniecznie spytaj czy jeszcze takie będą - ja już zamawiam sobie takie:-))))
    Miłej niedzielki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj jak ja zazdroszczę takich udanych zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taaak... nic tak nie ciąży kobiecie, jak pełny portfel :D
    Poczyniłaś przyjemne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zakupy, a nożyczki świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję udanych zakupów! Nożyczki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny, które pytały o nożyczki:
    Byłam dziś sprawdzić, niestety bez łupów. Jeśli jeszcze kiedyś się pojawią dam znać. Pytajcie inne blogowiczki, może w ich miastach akurat też się trafią.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne nożyczki:) udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sprawdziłam wszystkie swoje wzory i gazetki, ale niestety nie mam wzorków, które poszukujesz:(

    Przykro mi.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Udane zakupy! Nożyczki rewelacja! Cudne!

    OdpowiedzUsuń