SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

piątek, 22 lutego 2013

Metryczka serduszkowa z myszką

Znalazłam świetne zastosowanie dla kawałka kremowej kanwy, którą kupiłam w sklepie secondhand, nie mając wtedy specjalnych planów do jej zastosowania.
Tkaninę przecięłam na pół i każdy kawałek będzie idealnie pasował wymiarami do wzoru dwóch ślicznych metryczek dla dziewczynki i chłopca. Różową dla dziewczynki już mam wyhaftowaną, na razie bez imienia i daty.
Chcę mieć takie metryczki "w razie czego" gdyby akurat gdzieś w rodzinie lub wśród znajomych przyszła dzidzia na świat :) Niedługo zabiorę się za wzór dla chłopca przedstawiający łowiącego rybki misia.
Tymczasem znowu złamałam obietnicę i zaczęłam przygotowania do nowego projektu. A zatem haftuję teraz cztery prace jednocześnie, a jeszcze myślę o jakimś wiosennym akcencie na mojego bloga ;p



* ukończony - 06 lutego 2013

* wzór - DMC

* tkanina - Aida Charles Craft, 14ct (55/10cm), kolor kremowy

* nici - mulina Ariadna, 4 kolory

* wymiary - 21x17,5cm

22 komentarze:

  1. Metryczka zawsze może się przydać :). Wzorek taki leciutki.
    Cztery prace na raz, to zdecydowanie nie na moje nerwy, wystarczy mi jeden mega ufok :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Metryczka jest piękna!
    Wzorek prześliczny:), inny niż wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jakie to piękne... Zauroczyła mnie twoja praca.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna metryczka!
    w sumie jako subtelny lekko wiosenny obrazek też może być
    cudo!
    ja póki co wyszywam 2 projekty, a kolejne 2 są w planach - i nie wiem za co się najpierw łapać :/
    ja chyba wole najpierw coś skończyć potem brać się za kolejne - zwłaszcza duże, bo inaczej rośnie prawdopodobieństwo, że coś zalegnie w szafie :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, nietypowa metryczka :) Bardzo mi się podoba.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny wzór:) Obserwuję cię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna metryczka już jestem ciekawa tej dla chłopca. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  8. tout simplement magnifique, une petite merveille
    bravo bisous

    OdpowiedzUsuń
  9. słodka ta myszka, uwielbiam patrzeć jak dobierasz kolory ,za każdym razem pasują idealnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Te metryczki podobają mi się od zawsze - są bardzo delikatne i proste zarazem - i przez to takie urocze!
    Ja zawsze jakąś jedną lub dwie metryczki mam w zapasie, bo nie wiadomo kiedy mogą się przydać w rodzinie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny wzór! przepięknie wyhaftowany! bardzo podoba mi się kolorystyka:) W ogóle bardzo podobają mi się Twoje hafty:) i jeszcze piszesz, że równocześnie 4 projekty... jak Ty to robisz?! podziwiam!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, wyjątkowy wzór i ta delikatność-urocza, mam pytanko czy była by możliwość zamówienia takich ślicznosci pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna metryczka, piękne kolorki:)
    bardzo podoba mi się to metalowe na mulinkę:-) nie wiem jak to fachowo się nazywa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma fachowej nazwy chyba :) to metalowa bobinka, kupowałam ją w Hobby Studio :)

      Usuń
  14. Urocza metryczka! Mało spotykany wzór.
    Ja też tak mam, że z chęcią robiłabym kilka haftów na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała metryczka, piękne kolorki:):) :) Całość prezentuje się bardzo delikatnie. Ładniutka mulinkowa bobinka .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekna metryczka i w moich kolorkach.Nie wazne ze masz kilka prac zaczetych..wciaz pokazujesz cos nowego, cos ukonczonego, to znaczy ze ta metoda u Ciebie dziala.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak Ty to robisz, że wszystkie Twoje prace są takie piękne?? Ja też tak chcę :(

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zwykle pięknie, lubię twój styl haftu, jest taki delikatny. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna kolorystyka, cały hafcik bardzo piękny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie dobrane kolory .Może mogłabyś zdradzić numery muliny ariadna jakiej użyłaś do chłopięcej metryczki. Ślicznie proszę :D

    OdpowiedzUsuń