SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

poniedziałek, 11 lutego 2013

Moc prezentów :)

Dziś otrzymałam paczuszkę od Ani z bloga Lejdi-Ana, która jakiś czas temu zorganizowała na swoim blogu małą zabawę. Jak to było, możecie przeczytać tutaj. Przedmiotem wygranej miała być śliczna zawieszka w kształcie serca. Ku mojemu zdumieniu wygrałam konkursik :) Jednak moje zaskoczenie było jeszcze większe kiedy w przesyłce znalazłam nie tylko główną nagrodę ale dodatkowo bardzo miły liścik i mnóstwo przydasiowych drobiazgów: cieniowana mulina, zawieszki w kształcie tycich ptaszków, wstążeczkowe drobiazgi itp... A słodycze bardzo szybko zaspokoiły moją łasuchową naturę ;)
Aniu jesteś kochana !! Zawieszka na żywo jest jeszcze bardziej urocza !
Dziękuję Ci z całego serca za tę odrobinę szczęścia i radości... to prawda, że małe przyjemności i niespodzianki potrafią człowiekowi osłodzić nawet najtrudniejszy poniedziałek :)



12 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że mogłam sprawić Ci odrobinę radości i że serduszko przypadło Ci do gustu:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Super prezencik!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny prezencik a najładniejsza zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zawieszka :) a do tego tyle dodatków, to prawdziwa radość!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny prezent, taki podobny do twoich prac - pasuje do ciebie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. o jakie śliczności otrzymałaś:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę przepiękne :-) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdemu by taka paczuszka polepszyła humor!:D Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania świetnie dobiera dodatki do hafcików i komponuje się to pięknie kolorystycznie na już twoim prezentowym serduchu :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej! Śliczne serduszko !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne serduszko dostalas i te piekne nozyczki obok,,ach,,,

    OdpowiedzUsuń