SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

wtorek, 5 lutego 2013

Nimuë - La Balancoire #1

Rzutem na taśmę zabieram się za kolejny wzór z serii Nimue.
Mały zadumany elfik na huśtawce jest naprawdę uroczy. Nie wiem jeszcze jak poradzę sobie z tymi sznurkami na konarze drzewa ale tym będę martwić się później. Mam już kilka kolorów muliny i oczywiście mój ulubiony ostatnio len w kolorze naturalnym. Wzór przewiduje len w kolorze zgniłej zieleni ale na mój gust ten nadmiar zieleni trochę przytłacza postać elfa.


Autorem oryginalnego obrazu, na podstawie którego powstał wzór haftu, jest ceniony francuski ilustrator świata fantasy - Erlé Ferronnière.
Oryginał:


28 komentarzy:

  1. Prześliczny jest ten elfik:) myślę, że na tym lnie będzie super się prezentował:)
    Miłego dnia!:)
    ps. serduszko wyślę jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miły dla oka dobór kolorków muliny, i chyba masz rację, że naturalny len będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znow powstanie cos slicznego.Bylam na stronie tego ilustratora..faktycznie piekne ma rysunki..Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie wytrzymałaś zbyt długo bez Nimue :) wciągają jak diabli.
    Zgadzam się, że len naturalny będzie w tym wzorku wyglądał lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wytrzymałam :p a to dlatego, że oczami wyobraźni już widzę swoją ścianę z przyszłą kolekcją obrazków Nimue. To mnie motywuje do wyszywania następnych :)

      Usuń
    2. Sciana z nimue? Ojj robisz mi smaka na podobna :)

      Usuń
  5. o tak piękne są ilustracje tego artysty! wtorek haftu pięknie będzie się prezentować na takim naturalnym line :) powodzenia w wyzwaniu:) pozdrawiam niebiesko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc to bardziej mi się podobają wyhaftowane elfiki niż ilustracje. Obrazki są ładne, ale hafty - zachwycające :D
    Czekam na efekty ;)

    A czy w ogóle u nas dostępny jest taki zielony len?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, bynajmniej ja się z takim nie spotkałam ;)

      Usuń
    2. Szkoda :( Może sobie małe postanowienie utworzę - wyhaftuję tego elfika jak zorganizuję sobie taki len :D
      Chociaż zawsze można jak coś ufarbować ;)

      Usuń
  7. oo kurcze! Już się nie mogę doczekać pierwszych xxx u Ciebie!
    Wszystkie Twoje hafty są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny świetny wybór :) Cieszę się, że jakimś cudem trafiłam na Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez będę czekać z niecierpliwością. Powodzenia przy nowym hafcie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ci już pisałam wcześniej ,uwielbiam wzorki Nimue!!!
    Są śliczne, nie mogę się doczekać twojej pracy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ się uśmiałam jak zobaczyłam, co teraz planujesz wyhaftować, a to dlatego, że ja również mam go w planach (po wyhaftowaniu Zimorodka) :) Chyba czytamy sobie w myślach :D
    Mam nawet już wszystko co do niego potrzebne.
    Ja dla odmiany kupiłam oliwkowy len.
    Będę z niecierpliwością obserwować Twoje postępy:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) jeszcze troche i będzie można utworzyć klub miłośniczek Nimue.
      Ja jeszcze nie mam wszystkich kolorków muliny i akcesoriów ale mam jeszcze czas. Chociaż niewiem gdzie ja takie dzwoneczki dostane :p

      Usuń
    2. Hej, właśnie zakupiłam tego typu dzwoneczki. Może nie identyczne, ale bardzo podobne w odcieniach brązu. Podaj mi adres to jak przyjdą to Ci prześlę kilka.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. To czekamy na efekty Twoich działań. Mi też bardziej podoba się elf wyszywany niż grafika z nim, więc pewnie wyjdzie super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obrazek od dawna mi się bardzo podoba! Wybór naturalnego lnu jak najbardziej trafiony. Z resztą ja nie spotkałam się u nas z zielonym lnem. Będę często zglądać i oczywiscie czekam na pierwszą odsłonę hafciku!

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie się zapowiada :) miłego haftowanie! :) Mogę wiedzieć na jakim tym lnie haftujesz mam zamiar i ja spróbować :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam postawionych trochę xxx i przyznaję, że wzorek jest bardzo wdzięczny do wyszywania ;) więc polecam.
      To jest len obrazkowy 32 ct w kolorze naturalnym. Dość sztywny, nie potrzeba nawet tamborka.
      Zakupiłam go tutaj: www.hobbystudio.pl
      Niewiem czy znasz ten sklep. Bardzo miła i kompetentna obsługa.

      Usuń
  15. te wzory są cudowne. Kiedyś sama wyhaftuję jednego skrzata chociaż te elfy psotniki w zielonych kubraczkach są strasznie zabawne.... zobaczymy. Udanego nowego początku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest u mnie w planach ale jak dotąd nie wyszyty. Czekam na pierwsze efekty pracy.

    OdpowiedzUsuń
  17. mam pytanie dotyczace tego haftu i zimorodka z poprzednich postów: wyszywałac jedna czy dwiema nitkami muliny?prosze o odpowiedz i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszywałam i wyszywam dwiema nitkami :)

      Usuń
  18. Takiej wersji tego elfiku jeszcze nie widziałam, ale w sumie podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń