SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 24 lutego 2013

Nimuë - La Balancoire #3

W weekend nadrobiłam trochę zaległości z wyszywaniem elfika. Udało mi się skończyć skrzydełka, kwiatki i cały konar drzewa. Pozostaną jeszcze liście, sznurki, trochę koralików, backstitche i... dzwoneczki, które przysłała w cudownie pachnącej herbatkami paczuszce Renata z bloga Tajemnicza Kawiarenka.
Renatko, ślicznie dziękuję za okazaną pomoc, bez Ciebie nie wiem czy zdobyłabym gdziekolwiek takie przydasie :)
A dziś rozkoszowałam się smakiem jednej z herbatek, które mi przysłałaś - pyyyycha !


21 komentarzy:

  1. Mocna nasycona ta zieleń :), len to ładnie pokazuje.
    Nie bardzo mogę go sobie wyobrazić na zielonym podkładzie.
    Ja dzwoneczki mam srebrne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ta nasycona zieleń trochę mnie martwi, może dlatego, że ja wolę takie przygaszone kolory. No ale może końcowy efekt będzie się lepiej prezentować :)

      Usuń
  2. Coś pięknego...tak mnie zauroczyła seria Nimue że już kilka obrazów muszę koniecznie mieć w swojej kolekcji. Ale przepiękne kolorki zielonego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale soooczyste zielenie :) słodki ten elfik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elfik śliczniutki:) Soczystość zieleni w sam raz na przywołanie wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że dzwoneczki dotarły i że herbatki smakują :)
    Pięknie nabiera krztałtów Twój elfk.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow , ale ładniutki ten elfik i do twarzy mu w tych zieleniach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się wyjątkowy haft, pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny hafcik to wiadomo, ale ta zieleń jest po prostu cu-dow-na, taka soczysta, taka ZIELONA :D Zakochałam się w tej gałęzi :D
    Chyba jestem szalona :P

    OdpowiedzUsuń
  9. zieleń ci daje pewien kontrast, dzięki , któremu obrazek jest nietuzinkowy, a jaki z twoich haftów jest tuzinkowy- żaden!
    śliczny

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten elfik, taki do zakochania♥
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne miejsce, cieszę się idetalaltam. Prawdziwe atmosfera wiosna małej próbce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny elfik! Super wygląda na lnie. Śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze zostawiam sobie Twojego bloga na koniec, bo jak już tu wejdę , to nie mogę i nie chcę wyjść tylko siedzę i patrzę na Twoje prace!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak pięknie hafcik " rośnie" :-) pozdrawiam niebiesko :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak jest elf, to musi być zieleń.;) Piękny haft!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na mój blog po odbiór wyróżnienia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. wow..jak juz duzo i jak pieknie juz praca wyglada..Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń