SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

wtorek, 12 marca 2013

Nimuë - La Balancoire ukończony !

Było dużo improwizowania, sapania i przeklinania w duchu przy tych sznurkach od huśtawki...
Ale jest, udało się :) I nie przyjmę do wiadomości ani jednego słowa krytyki ;p
Miałam wykorzystać do tego sznurek jutowy ale niestety był zbyt gruby nawet po rozdzieleniu. Użyłam więc sześciu pasm muliny, które przyszywałam do lnu dwoma nitkami w ciemniejszym odcieniu.
Standardowo pozmieniałam to i owo we wzorze ale wyszyty haft niewiele różni się od oryginału.




I kilka szczegółów:





* ukończony - 11 marca 2013

* wzór - Nimue

* tkanina - Len obrazkowy, Permin Of Copenhagen, 32ct (128/10cm), kolor naturalny

* nici - mulina DMC, 25 kolorów

* dodatki - metalowe dzwoneczki

* wymiary - 18x26cm

35 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda
    Należą się słowa uznania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda! Napracowałaś się, ale efekt jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW, śliczny!
    Kobieto, jak dla mnie wyszedł rewelacyjnie! Na jakim lnie haftowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widzisz przypomniałaś mi, że nie wpisałam danych technicznych ;p gapa ze mnie.
      To jest len obrazkowy 32 ct.

      Usuń
  4. Cudna praca! Wszystko precyzyjnie wykonane! Nie znam dokładnie oryginału, dlatego ja tam nie widzę żadnych zmian :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i ten sznureczek pięknie Ci wyszedł, a cały obrazek jest prześliczny! I dopiero na zbliżeniach widać ile wymagał pracy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość wygląda ładnie i spójnie :)
    Za co z Nimue zabierasz się teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Myślę, że spróbuję sił z obrazkiem zająca z listonoszem :)

      Usuń
  7. No jakby tu napisać...REWELACJA! Widać, że obrazek trudny, pracochłonny, a efekt przeszedł moje wyobrażenia. Gratuluję.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Skonczylas to cudo!
    Wyszedl ci super- tak jak myslalam :) podziwiam cie oraz twoje parce .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma prawa się tu pojawić ani jedno słowo krytyki, bo skrzat wyszedł Ci przepięknie!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny obrazek! i ta dbałość o detale!
    CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  11. super! uważam że nie ma co krytykować bo obrazek wygląda rewelacyjnie, a to rozwiązanie z muliną bardzo pomysłowe, sama bym chyba na to nigdy nie wpadła! Bardzo pomysłowe jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to mówi moja młodsza córka "slodziak :-) naprawdę piękny, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ kochany :-) Lubię ten wzor :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest:) powiem Ci, ze wyglada jak ilustracja a nie haft, mech na gałazce niczym prawdziwy, fantastyczne kolory! Splatane liny od huśtawki cudne! Po prostu rewelacyjnie Ci to się wyszyło! Brawo!! Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekna praca.Gratuluje/)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny obrazek!!! Liny na drzewie i od huśtawki są super wykonane. Bardzo mi się podobają! Dopiero teraz zauważyłam, że półkrzyżyki na skrzydełkach są robione w różne strony. Na każdym skrzydełku w inną. Bombowy efekt! Nie wpadłabym na to, żeby tak to zrobić. Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pomyślałam, że tak będzie ciekawiej :)

      Usuń
    2. Oj, na pewno. W tym obrazku wiele jest ciekawych efektów. Trudno powiedzieć, który fajniejszy :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Za tak pięknie wykonaną pracę nie usłyszysz od nikogo krytyki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ nikt nie zamierza krytykować ! wyszło idealnie , przepiekny obrazek no i zazdroszcze z całego serca i ducha , tez taki chcę ! czy moge zapytac gdzie dostałas te małe kuleczki doszyte do haftu? szukam takich , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoneczkami poratowała mnie Renatka, wspominałam o tym w notce z 24.02.2013. Ona mieszka w Anglii więc ma dostęp do takich cudeniek. Tu w Polsce nie spotkałam się z takimi.

      Usuń
  19. ...brak mi słów, muszę chyba jak najszybciej wziąść się za jakiś obrazek z tej seri, bo są one przesliczne. Rewelacyjne rozwiązanie co do sznurków- powstał piękny efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  20. a co tu krytykować jak to wyszło pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. to jest PIĘKNE !!! jakie równe precyzyjne no normalnie brak słów:) sam ZACHWYT:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie wygląda ten haft! Wspaniale poradziłaś sobie ze sznureczkami.
    Bardzo, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mistrzostwo prześliczny haft pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem czy ktoś mógłby w ogóle jakiekolwiek słowa krytyki skierować w stronę tego obrazka :) wszystkie wiemy jakie Nimue czasem hafciarskie zagwozdzki nam szykuje a Ty poradziłaś sobie z nimi świetnie i stworzyłaś śliczny haft!

    OdpowiedzUsuń
  25. Krytyka? Nie żartuj! Ten obrazek to wręcz dzieło sztuki. Nie dość, że sam wzór jest bardzo ładny, to jeszcze te liany i kuleczki. Cudo, po prostu cudo.

    OdpowiedzUsuń
  26. nic więcej nie powiem jak wielkie WOW !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny jest ten haft! Wcześniej widziałam go na blogu CyberJulki, choć w okrojonej wersji i już wtedy mnie zachwycił, ale teraz, gdy widzę go w całej okazałości jest jeszcze piękniejszy! A sznureczki i dzwoneczki tylko go dopełniają i dodają mu uroku. Świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  28. CUDO, gratuluję cierpliwości !

    OdpowiedzUsuń