SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

środa, 6 marca 2013

Owocowy Ogród - Porzeczka

Pierwszy z "owocowej" serii haft jest już gotowy. Kolory dobierałam sama na podstawie obrazka i nie obyło się bez kilku błędów. Nie podobają mi się kolory tego beżowego liścia. Beże zbyt jasne a brąz zbyt ciemny. Ale trudno, musi już tak zostać. Cała seria (tzn. porzeczka, czereśnia, poziomka i jeżyna) będą w przyszłości zdobiły wąską ściankę w kuchni :)


* ukończony - 01 marca 2013

* tkanina - Aida Zweigart, 20ct (80/10cm), kolor piaskowy

* nici - mulina DMC, 20 kolorów

* wymiary - 14x9cm

9 komentarzy:

  1. Ladnie ci wyszedl obrazek, a czemu nie uzylas zieleni do tego liscia?
    Obrazek jest sliczna i caly komplet owocowy na pewno bedzie sie presentowac cudownie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie użyłam bo we wzorze jeden liść był właśnie w takich fajnych beżach, a ten brzydki kontrast można było zauważyć dopiero jak się wyszyło już dość spory kawałek. Nie chciało już mi się tego pruć. W rzeczywistości kontrast nie jest tak mocno widoczny ale ja już tak mam, że lubię dramatyzować ;p

      Usuń
  2. No to będzie bardzo smakowita ściana;)))
    Pomyłki kolorystyczne to chleb powszedni, ja też często je popełniam, ale trudno:)
    Obrazek jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam, marudzisz :) Gdybyś o tym nie napisała, to w ogóle nie zwróciłabym uwagi, że coś jest nie tak z kolorami. Obrazek ładnie wygląda, a jak bedzie cała seria, to na takie drobnostki nikt nie zwróci uwagi, bo efekt całości będzie powalający!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero jak doczytałam o liściu to zwróciłam na niego uwagę. Wygląda całkiem ok. A jaką piękną oprawę ma porzeczka :)
    Cała seria na pewno będzie się ślicznie prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie :) nie mogę się doczekać całej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta porzeczka:)
    i rameczka idealnie do niej pasuje!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, kontrast w liściu trochę przyduży, ale pozostała część obrazka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! smacznie wygląda ta porzeczka i z chęcią taką bym sobie zjadła... ale trzeba poczekać do lata na takie rarytasy :)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń