SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

czwartek, 18 kwietnia 2013

Owocowy Ogród - Wiśnia

Myślicie, że w ciągu 4 dni stworzyłam kolejny obrazek z "owocowej" serii ?
O nie, aż tak szybka nie jestem ;p
Po prostu wyszywałam jednocześnie poziomki i wisienki na przemian. Pozostaje jeszcze jeden obrazek i ścianka w kuchni nabierze rumieńców ;)


* ukończony - 18 kwietnia 2013

* tkanina - Aida Zweigart, 20ct (80/10cm), kolor piaskowy

* nici - mulina DMC, 19 kolorów

* wymiary - 14x9cm

16 komentarzy:

  1. a jednak nie są to pomidory ;)
    śliczne te twoje wiśnie, w moim ogródku właśnie kwitną :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa seria, piękne wykonanie :) Mam nadzieję, że wkrótce ukończysz trzeci obrazek :) U mnie na blogu podobne klimaty - seria botaniczna z kolekcji Veronique Enginger
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwytają za serce - prześliczne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny piękny! Mam nadzieję, że pokażesz całą serię na ścianie.
    Czekam z niecierpliwością :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Piękne obrazki owoców wykonałaś. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne wiśnie! Pięknie wyglądają w tej srebrnej oprawie. Mam takie same zajączki...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie sie prezentuje w tej ramce. Czekam na zdjecie z pracami juz na scianie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowita!! piękny haft! :)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna jest seria tych obrazków i do tego w slicznych ramkach , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że kolekcja owocowych obrazków szybko się powiększa. Będzie pięknie! Ba, już jest!

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurde naprawdę pięknie to wygląda.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze zawsze mnie to denerwowalo jak musialam wpisywac haslo a teraz sama mam to nieswiadomie ustawione hehe. juz zmieniam. mam nadzieje, ze znajde ta opcje :))

    OdpowiedzUsuń
  13. będzie piękna kolekcja.... ramki idealnie pasują do hafcików....ja nie wiem jak wy to robicie że te wasze zdjęcia tak pięknie wychodzą, czy to sprawa aranżaji, czy aparatu czy zdolności do uchwycenia tegoż tak a nie inaczej...

    OdpowiedzUsuń