SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

czwartek, 4 kwietnia 2013

Zakładka z biedronkami

Ostatnio bardzo intensywnie zaczynam odprawiać czary na pogodzie, w wyniku czego powstał drobny hafcik z biedronkami. Wykorzystałam go oczywiście do zakładki do książek, bo tego nigdy za wiele.
Trzeba wreszcie powiedzieć zdecydowane "a kysz !!!!" tej zimowej aurze.

 
* ukończony - 24 marca 2013

* wzór - Aslynn Foreignet

* tkanina - Aida Zweigart, 20ct (80/10cm), kolor biały

* nici - mulina Ariadna, 8 kolorów

* dodatki - biały filc szer. 1mm, wstążka szer. 1cm, guzik

* wymiary - 6,5x15,5cm

17 komentarzy:

  1. Takie biedronki muszą zadziałać! Śliczna zakładka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna wiosenna zakładusia....i pięknie wykonana. Jest czym oko naciszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobna biedroneczkowa zakładka u mnie w książce:)
    co by te biedroneczki cuda zdziałały i wiosnę do nas przywołały;) ooo... się nawet zrymowało;)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesympatyczne są te biedroneczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. No popatrz , co za piękny próbniczek DMC i jakie zaskoczenie. U mnie na blogu już gotowy podobny sobie pozuje. Widzę , że już sporo wyszyłaś , trzymam kciuki za powodzenie pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna zakładka! Baaaaardzo optymistyczna i wiosenna!

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki za te czary bo inaczej oszaleję! cała nadzieja w biedronka pięknie wyszytych..

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą zakładką wywołałaś wiosnę!I biedronki też się pokazują...

    OdpowiedzUsuń
  9. Biedroneczki są wdzięczne do wyszycia...też je lubię.Zajrzałam dalej i skrzacik na huśtawce jest urzekający,bardzo mi się podoba,ale te liny to chyba by mnie rozłożyły a Tobie wyszły rewelacyjnie!!!!
    Pozdrawiam serdecznie i wiosennie...dziś jest ciepło i słonecznie...w każdym bądź razie u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przejzalam dzisiaj Twoj blog. Pieeeeeeeeeeeeeeekne hafty robisz. Jestem oczarowana. Naprawde. Nie moge przestac ogoladac. A te biedronki to chyba tez wyszyje :)
    Uwielbiam wyszywac, ale dopiero teraz po latach zowu mam na to czas. Zastanawiam sie nad zalozeniem bloga :) Ale ja jeszcze nie mam w sumie nic konkretnego wyszytego.
    Skad bierzesz te piekne wzory? Np na te metryczki itd. (jesli podawalas linki to wybacz, nie zauwazylam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwięcej można znaleźć na stronie chomikuj.pl
      Google też daje wiele możliwości ;)

      Usuń
  11. Piękna ta zakładka :) Podszywasz filcem, czy podklejasz tekturką??

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna zakładka :).

    A ja właśnie szukam jakieś z biedronkami :).

    Mogę prosić o schemat na a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń