SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 19 maja 2013

Neo-Craft - Осень

Haft tematycznie jest zupełnie odmienny od obecnej pory roku ale został mi taki skraweczek lnu na którym wzór wpasował się idealnie. Po za tym bardzo spodobał mi się obrazek tej dziewusi, taki nostalgiczny :)
Nie umieściłam jeszcze guziczków na kubraczku i kilku koralików wśród liści. Zrobię to jak znajdę odpowiedni kolor.

* ukończony - 15 maja 2013

* wzór - Neo-Craft

* tkanina - Len obrazkowy, Permin Of Copenhagen, 32ct (128/10cm), kolor naturalny

* nici - mulina Ariadna, 9 kolorów

* wymiary - 11,5x6,5cm

23 komentarze:

  1. Śliczny! Będzie jak znalzał na listopadowe chłody:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy, ciekawa jestem jak koraliki wplyna na obrazek. teraz jest przeuroczy :)zapraszam na moje candy(zapisy do jutra :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft i piękne wykonanie. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka tematyczna odmiana jest chyba miła dla nasz wszystkich :) słodziutka dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza dziewczynka. :) Hafcik piękny i rzeczywiście - idealny na len. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Len idealnie pasuje do tej jesiennej dziewczynki!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam jesień więc jak nie uwielbić takich nostalgicznych obrazków. Jest super! jest szansa na wgląd do wzoru? bo też chcę taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. iszymmilka@wp.pl dziękuję Jesteś Wielka! :))

      Usuń
  8. Piękny obrazek, gdzieś u mnie taki leży w pudełku i jak do tej pory brak weny jak go użyć

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta Malutka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna, ja po prośbie ;o) czy użyczyłabyś mi swojej legendy z rozpisce z ariadną? mój mail: myska68@gmail.com. Poszukuje fajnej kolorystyki i Twoja jest super ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Prośba spełniona :)

      Usuń
    2. Hej,
      Ale ze mnie gapa, czekam ciągle na wzór, a ja zły adres podałam ;o( mój mail: myska69@gmail.com przepraszam za problemy :o(

      Usuń
  11. Piękny banerek no i ten obrazek !

    OdpowiedzUsuń
  12. takie maleństwo i tyle kolorków....fajny wzorek

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny!! Mi się marzy ten hafcik na wieczku szkatułki. Jeżeli nie sprawiłoby Ci to kłopotu to może podzieliłabyś się ze mną wzorkiem? edzik.cz@wp.pl
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten wzór! Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń