SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

czwartek, 2 maja 2013

Pamiątka ślubna - Gołębie

To jedyny haft jaki udało mi się ostatnio skończyć. Może dlatego, że gonił mnie termin :)
Po raz pierwszy spróbowałam sił w szydełkowaniu i ozdobiłam pamiątkę kwiatkami. Kolor na zdjęciu wyszedł trochę zbyt ciemny, w rzeczywistości jest bardziej jak stare złoto.
Dziś pamiątka została wręczona.

* ukończony - 24 kwietnia 2013

* tkanina - Rustico Aida Zweigart, 18ct (71/10cm), kolor 54 - naturalny

* nici - mulina Ariadna, 1 kolor

*dodatki - szydełkowe kwiatki, koraliki perełki

* wymiary - 18x22cm

17 komentarzy:

  1. Przepiękna pamiątka. A szydełkowe kwiatki cudnie się wpasowały w ramkę. Efekt powalający. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i stylowa pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna pamiątka!!!
    na pewno obdarowani są zachwyceni:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ta pamiątka i fajnie że z dedykacją, jest inna niż do tej pory spotkałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna pamiątka. Pierwsze kroki w szydełkowaniu? Nie wierzę. Kwiatuszki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna pamiątka! Cudne kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny haft:) To będzie wyjątkowa pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, delikatna pamiątka!!

    OdpowiedzUsuń
  9. szydełkowe kwiatki są super, a hafcik prześliczny...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękna ta pamiątka. Robi wrażenie, jest taka subtelna i elegancka.:)

    OdpowiedzUsuń