SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

sobota, 29 czerwca 2013

Creation Point De Croix 2011 - Je Classe

Kiedy znalazłam ten uroczy zestaw od razu wiedziałam, że taki haft prędzej czy później mi się przyda. Może do ozdobienia jakiegoś pojemnika na przybory hafciarskie lub słoiczka.
Narazie ozdobi mój blog ;)


* ukończony - 28 czerwca 2013

* wzór - Creation Point De Croix 2011

* tkanina - Len obrazkowy, Permin Of Copenhagen, 32ct (128/10cm), kolor naturalny

* nici - mulina DMC, 10 kolorów

* wymiary - 24x7,5cm

26 komentarzy:

  1. prześliczny wzorek, prześliczne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczne hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny. I jak ładnie pasuje w nagłówku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Super wygląda w bannerze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zdobi twój blog:) Śliczny hafcik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przymierzałam się do tych haftów, kiedy wybierałam wzór na candy. W końcu wybrałam inny, ale podobny. Świetne są!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie dziwię, że fuksja stanęła :) Piękny haft powstał!
    Piękny banerek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne hafciki!
    prześlicznie zdobią Twój blog:)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej niedzielki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze pięknie:) Motywy szyciowe bardzo podobają mi się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne!! Swego czasu i ja wykonałam te wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękne wzorki, sama się kiedyś przymierzałam ale później wyskoczyła mi pilna praca i już nie wróciłam do tych wzorów. Są niewątpliwie piękną ozdobą Twojego blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście - śliczne są te wzorki! Podziwiam ogromnie za cierpliwość w haftowaniu na lnie :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kolekcja, pasuje do nas wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny haft, każda jego część może istnieć samodzielnie a w całości tworzą cudną "szyciową" kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykle efektywny ten hafcik.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdobi, to zdecydowanie odpowiednie słowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo elegancki i idealny dla każdej hafciarki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna seria obrazków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny nagłówek teraz masz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne wzorki, razem tworzą wspaniały komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Też zakochałam się w tych motywach i pewnie niedługo dołączą do mojej kolekcji. Na Twoim blogu dużo pięknych prac.Cały czas jesteś pod moją obserwacją ;P niestety nie zawsze mam czas na dodawanie komentarzy choć słowa uznania często same się rwą niestety ręce przeważnie mam zajęte tuleniem do snu mojego maleństwa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń