SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

czwartek, 6 czerwca 2013

Véronique Enginger - Étude Au Fuchsia #1

Wybór kolejnego projektu będzie mało oryginalny ale przymierzałam się do tej serii już od dawna. Pięknie zaprojektowane wzory po prostu nie mogą czekać :)
Ostatnio u wielu z Was widziałam znakomite postępy w pracy nad serią Études De Botanique autorstwa Véronique Enginger więc i ja zaczynam swoją przygodę z zielnikami :)
Pierwsze trzy zaplanowane hafty będą w odcieniach różu, ponieważ mam dla nich idealne miejsce w domu gdzie ściana aż prosi się o dekorację.
Fuksję będę wyszywać na lnie 30 ct w kolorze kości słoniowej.




21 komentarzy:

  1. Piękny wzór wybrałaś.
    Czekam z niecierpliwością na pierwszą odsłonę:) pokazuj szybciutko!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :))) Na mojej ścianie pyszni się magnolia, a ja startuję z różą:) Już nie mogłam się doczekać, kiedy zacznę - szalenie podoba mi się ta seria. Czekam na Twoje postępy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie gdzie nie spojrzeć to zielniki, ale warto bo kolekcja jest nietuzinkowa Mnie udało się ukończyć już osiem obrazków, a ostatni to właśnie róża, wcześniejszy to fuksja ;). Powodzenia i uwaga ta seria uzależnia !!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. :D kurcze chyba jesteśmy bliźniaczkami, ja też trzy w odcieniach różu obrazeczki wyszywam. Dzisiaj skończyłam piwonię i zaczęłam już magnolię :)A ty jakie kolejne masz w planach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach hortensję i magnolię :)
      Powodzenia w wyszywaniu ;)

      Usuń
  5. Czekam na pierwszą odsłonę z niecierpliwością :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na pierwszą odsłonę z niecierpliwością :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Projektantka moja ulubiona, seria też, więc z przyjemnością będę kibicować pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kiedyś je wyszyje.... Tylko zawsze coś przeszkadza. Trzymam kciuki za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam gdzieś ten obrazek wyszyty. Wygląda ślicznie! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obrazek wybrałas , ta seria jest niezwykle urocza, mnie tez marzą sie obrazki Veronik , ale chwilowo brak czsu , bede obserwowac Twoje postępy , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wirus "zielnikowy" szerzy się w najlepsze! Wszystkie obrazki z serii są piękne. Ten też będzie cudny, a trzy na jednej ścianie to odlot :) Mojej róży pomału przybywa. Czekam na kolejnego posta z narodzin fuksji.

    OdpowiedzUsuń
  12. joli projet
    une bien jolie broderie
    bises karine
    http://mes101luby.eklablog.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam botaniczne ryciny wiec z przyjemnoscia bede ogladac kolejne odslony pieknej fuksji

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny obrazek :) Czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam obrazki z tej serii:)
    chętnie będę śledzić postępy

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tą serię. Widzę że jakiś wirus panuje na nie, może i ja się nim zarażę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygraj zestawy FLOSLEK z serii ANTI-AGING
    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-zestawy-floslek-z-serii-anti-aging/

    OdpowiedzUsuń