SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 16 czerwca 2013

Véronique Enginger - Étude Au Fuchsia #2

Już po pierwszym tygodniu pracy nad tym haftem wiem, że o ile uda mi się zrealizować plany, moja przyszła kolekcja zielników będzie jedną z najcenniejszych w moim dorobku hafciarskim. Doskonała kompozycja wzorów, dbałość o detale i piękne kolory zdecydowanie wpływają na popularność zielników.
Nawet te szarości, które dziś skończyłam nie ostudziły mojego zapału do całej serii :)
Zabiorę się teraz za liście, a kwiaty wyszyję na końcu.
Dzięki temu nie nudzę się tak szybko wyszywaniem większego projektu ;)



25 komentarzy:

  1. Mi w tych zielnikach właśnie najbardziej podobają się te szare elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft będzie piękny! Zgadzam się z Chagą - cały urok i wyjątkowość serii zielnikowej to te szaro-brązowe rysunki i napisy, właśnie jak ze starego zielnika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada sie na cudo pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny piekny haft wspaniałej projektantki , mam tez te nozyczki , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jest pięknie! Podpisuję się pod wypowiedziami Dziewczyn - szare i brązowe szkice to sens tej serii:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. I adore this embroidery...be enchanting!
    Loredana

    OdpowiedzUsuń
  7. będzie pięknie:)
    mnie też ta seria zachwyca m. in. dzięki tym delikatnym szaro-brązowym elementom haftu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie. Kiedyś też je sobie wyhaftuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach! Zakochana jestem w tych zielnikach... marzą mi sie takie do mojej białej kuchni... Kuchnia też jest jeszcze w fazie marzeń...
    Pieknie sie zapowiada ta fuksja!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fuksja! Kolejna w mich planach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. potwierdzam, można się w nich zakochać :-)
    Powodzenia przy dalszym wyszywaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie obrazki z tej serii mają swój specyficzny urok.
    Fuksja pięknie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie kolory w tym hafcie to moje ulubione: i brązy i kolor fuksji!Będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się bardzo interesująco i pięknie :)Może i ja się skuszę? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na resztę - już cudnie wygląda.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny haft się zapowiada!
    czekam z niecierpliwością na kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie cała seria jest bardzo wymagająca i póki co się na nią nie porywam ;) z przyjemnością będę obserwować kolejne odsłony tych haftów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam. Widzę że następną hafciarkę wciągnęła epidemia zielników Vèronique Enginger. A ja poczytuje,podziwiam i zastanawiam kiedy mnie dopadnie:)Zapowiada się przepięknie. Czekam na kolejną odsłonę haftu :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie dołączyłam do grona wielbicieli tych wzorków. Są przepiękne i rzeczywiście idealnie skomponowane i dopieszczone w każdym detalu. Kiedyś i ja się za nie wezmę bo grzechem jest nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. que c'est beau
    joli début, bravo
    bises karine
    http://mes101luby.eklablog.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hafcik zapowiada się bardzo ciekawie :) Czekam na dalsze postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzczywiście ta kolekcja będzie niesamowita. Hafty, w których nie brak detali wyglądają wspaniale.

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Będą piękne, zwłaszcza, że wkładasz w nie wiele serca i ciężkiej pracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapowiada się piękny obrazek:)

    OdpowiedzUsuń