SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

wtorek, 25 czerwca 2013

Véronique Enginger - Étude Au Fuchsia #3

Aż wstyd pokazać efekty tygodniowej pracy nad fuksją :p ale w międzyczasie wyszywam jeszcze inny haft, który pokażę kiedy zostanie ukończony.
Poza tym mam teraz mniej czasu ponieważ zmieniła się nieco moja sytuacja. Narazie nie chcę zapeszać ale jeśli wszystko pójdzie tak jak trzeba to wkrótce przestanę być osobą bezrobotną :)
Korzystając z okazji przedstawiam również mój nowy nabytek - śliczny futerał na igły w stylu vintage zakupiony w Hobby Studio ;)


16 komentarzy:

  1. Oj tam... nie ma żadnego wstydu. Hafcik idzie do przodu i już na tym etapie widać, że piękny będzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widać, że będzie cudny :) Zielniki są urocze, sama już zamówiłam sobie mulinki do jaśminu.
    Mam do Ciebie prośbę mianowicie czy mogłabyś podzielić się ze mną schematami do jesiennego motyla i dziewczynki w płaszczyku patrzącej na fruwające listki? Oglądałam Twoje prace i Tata przy mnie siedział i zaraz zakrzyknął "piękne zrób mi takie!" :D :) Mój mail: ederleziz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wygląda pięknie! A futeralik uroczy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj jaki śliczny igielnik...juz dawno miałam go na oku ale jakoś finansowo niedarady....pięknie się prezentuje w parzez tymi nożyczkami no i nie wspomnę o hafciku...
    ......trzymam kciuki....

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny hafcik. Podziwiam osoby haftujace na lnie. Dla mnie to czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt końcowy będzie piękny! Najważniejsze, że praca posuwa się do przodu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne postępy!
    a futerialik rewelacyjny!!!! też sobie kiedyś taki kupię:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie wyścigi, haftowanie ma być przyjemnością :) Obrazek będzie piękny! Futeralik jest śliczny, też mam go w planach zakupowych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna gałązka wyrosła :)
    Etiu na igiełki śliczne! Mam podobne z DMC :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia z pracą. Haft może zaczekać.
    Futerał na igły jest prześliczny.

    Pozdroawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. MOim zdaniem zrobiłaś duże postępy tym bardziej, że sama piszesz, że jeszcze inne rzeczy robisz :-)
    No i trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Grunt, że postępuję! Trzymam kciuki za nową pracę. A etui cudne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być: postępuje, praca nad haftem, rzecz jasna.:(

      Usuń
  13. Widać, widać postępy :) Pojemniczek na igły śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Postępy może i małe ale widoczne :) A futerał na igły jest śliczniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna rzecz ten futerał :) A hafcik zapowiada się bardzo ciekawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń