SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 21 lipca 2013

Nimuë - Le Lièvre Et Le Postier #1

Moją decyzję o rozpoczęciu tego haftu przyspieszyła Chaga, która ku mojej uciesze, stworzyła blog Celtic Faeries w hafcie. Miłośnicy elfów i skrzatów z popularnych serii Nimue, Neo-Craft, Féérie à Broder, po otrzymaniu zaproszenia, mogą tam prezentować swoje gotowe hafty, dzielić się uwagami i zmianami jakich dokonały.
To mnie zmotywuje do wyszywania zaplanowanych od dawna haftów Nimue.
Haft "Zając i Listonosz", stworzony na podstawie rysunku Jean Baptiste Monge, jest bardzo stonowany jeśli chodzi o gamę kolorów ale osobiście bardzo lubię brązy i beże, które pięknie uwydatni naturalny len.
Zaczynam ten projekt jak tylko skończę wyszywać zielnikową "Fuksję".


20 komentarzy:

  1. Super, będzie co podziwiać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te obrazy. Ale chyba z moimi możliwościami sie nie podejmę

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam więc z niecierpliwością na pierwsze xxx :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zauroczona haftami nimue, więc czekam na pierwszą odsłonę tego projektu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory prezentują się przepięknie. Będzie mi miło tutaj wpadać i podziwiać postępy, bo obrazek od dawna bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też będę czekać z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie niecierpliwe, ja też!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja! A na jakim lnie wyszywasz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj pięknie będzie - już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zapowiedz! Już nie moge sie doczekać by podziwiać postepy w pracy!:):)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten listonosz bardzo mi się podoba! Nawet sama mam już połowę tego obrazka wyhaftowaną, ale gdzieś leży :) Muszę do niego powrócić. Super masz te bobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. JA z kolei nie będę chwalić haftu, tylko sie zapytam skąd masz takie śliczne bobinki na mulinę?

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurcze ale fajny wzór:) Czekam na pierwsze xxx:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super wzór :) Już jestem ciekawa pierwszych postępów !

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba jestem za leniwa na taki wzór, ale u ciebie z przyjemnością będę śledzić postępy.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wzory Nimue ale niestety sama jeszcze nie mam żadnego na swoim koncie :/ Będę uważnie śledzić Twoje postępy... A tak przy okazji... Masz cudowne bobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się bardzo ale to bardzo ciekawie. Czekam z niecierpliwością na gotowy haft.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba powtórzę za koleżankami - czekam z niecierpliwością na pierwsze postawione XXX :) Efekt końcowy na pewno będzie rewelacyjny !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciągle Twoje hafty robią wrażenie - pięknie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń