SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

sobota, 6 lipca 2013

Véronique Enginger - Étude Au Fuchsia #4

Podgoniłam troszkę prace nad fuksją, choć w pewnym momencie pomyliłam jeden kolor. Ale już to naprawiłam. Skończyłam zieleninkę i zabrałam się za kwiaty.
Zauważyłam, że ten rodzaj lnu jest na tyle prześwitujący, że widać niektóre nitki pod spodem. To też muszę naprawić.
Mam dylemat z czcionką w nazwie, ponieważ postanowiłam wyszyć polskie napisy i trzeba będzie pokombinować przy niektórych literkach. Ale tym będę martwić się na końcu ;)


24 komentarze:

  1. To teraz chyba najprzyjemniejsza część tego haftu :) Bardzo fajny pomysł z napisami po polsku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam prawie dokładnie tyle co Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten haft. Naprowdę sporo Ci go przybyło. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajajaj ja na razie mam nożyczki z tej serii ale idą do dalszej obróbki .....ślicznie wyglądają twe prace pozdrawiam i zapraszam na stronę powitalną szarej myszy która kilka dni temu zaczęla swoją przygodę pozdrawiam
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. ta seria ma jednak w sobie to coś,co przyciąga ...fuksja będzie przepiękna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł z tymi literkami :)
    Karolina mam nadzieję, że się przyłączysz do nas :) http://celticfaeries-stitch.blogspot.com/
    zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz bardziej podoba mi sie ta kolekcja zielarska :). Sama bym chciala to wyszyc, ale poprostu brak czasu :(
    Tobie to niewiadomo skad pojawiaja sie xxx , pedzisz jak wiatr;)
    Slicznie ci to idzie, bedzie to nastepna piekna praca
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobaja mi się hafty Vèronique Enginger - zawsze chętnie je podziwiam
    Twoja fuksja jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknieje z każdym krzyżykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. c'est magnifique
    bonne continuation biz
    karine http://mes101luby.eklablog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie pięknie. Skąd wzielas schemat? Z sieci czy z książki? Ja chętnie bym sobie taką książkę kupiła? Nie wiem czy bede te wzory wyszywac ale nawet do popatrzenia? ? Moze wiesz gdzie taką kupić?

    OdpowiedzUsuń
  12. Fuksja coraz piękniejsza! Ciekawy pomysł z literkami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna fuksja. Powodzenia przy tworzeniu napisu.:))

    OdpowiedzUsuń
  14. P-I-Ę-K-N-A fuksja! Coraz więcej kolorku się pojawia i przez to coraz piękniejsza!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie wychodzi ten botaniczny hafcik..sliczny..)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna fuksja. Bardzo podoba mi się w tej botanicznej serii połączenie szarości z dość wyraźnymi kolorami kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  17. ach! te cudne zielniki zachwycam się nimi! marzy mi się taki zielnik:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza nie widzę różnicy między moją w ogrodzie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny haft powstaje!:)
    czekam z niecierpliwością na koniec, będzie co podziwiać:-)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wychodzi ślicznie! Super, że zrobisz polskie napisy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello

    Just found your lovely blog.
    Your Fuchsia stitching is beautiful!
    I love your scissors too.
    Happy weekend (:

    OdpowiedzUsuń