SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

poniedziałek, 29 lipca 2013

Véronique Enginger - Étude Au Fuchsia ukończona !!

Mimo, że upalny weekend nie nastrajał mnie do wyszywania, uporałam się z backstitchami i ukończyłam mój pierwszy haft z serii  zielnikowej.
Myślę, że wybór lnu o kolorze kości słoniowej był doskonały. Mój kiepski sprzęt niestety nie uchwycił efektu, ale gałązka fuksji na tle takiej złamanej bieli rzeczywiście wygląda jak dopiero co wyjęta ze starego zielnika.
Zredukowałam ilość napisów do minimum, ponieważ w oryginale nie podobały mi się tak "poupychane" nazwy odmian fuksji. Lubię estetykę, dlatego wyszyłam tylko najważniejsze napisy. Zmiana objęła także napis "Fuksja". Przy następnych haftach z tej serii również będę zmieniać napisy na polskie.
Haft poczeka na oprawienie do czasu, aż wyszyję Magnolię i Hortensję, bo dla całej trójki mam konkretne plany.



 



* ukończony - 28 lipca 2013

* wzór - Vèronique Enginger - Études De Botanique

* tkanina - Len obrazkowy, Permin Of Copenhagen, 30ct (120/10cm), kolor kości słoniowej

* nici - mulina DMC, 21 kolorów

* wymiary - 28,5x28,5cm

23 komentarze:

  1. Fuksja piękna! Cała seria kwiatowa jest po prostu cudna! Mnie kusi jeszcze jakiś owoc... tylko jeszcze nie wiem jaki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrazek, pięknie wykonany. Podziwiam ten precyzyjny haft na lnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie w ogrodzie , ale Twoja nie odbiega od moich -śliczna pozdrawiam dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna!!!
    Widać, że pracochłonna...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przępiękny haft !
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja Ci zazdroszczę, że już ją masz... moja na razie w głowie czeka na kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezmiennie jestem zachwycona haftami z tej serii, a fuksja jest jednym z najpiękniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNY haft!!!!!
    jak go oprawisz to koniecznie się pochwal:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Każdy kwiatuszek idealny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najwyraźniej ta seria jest teraz na topie! Pięknie wyszyte, czekam niecierpliwie na pozostałe obrazy.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no te fuksje mnie powaliły- rewelacyjna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie się to prezentuje. W szczególności urzekła mnie tkanina, aż muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna fuksja!! Cudowny, delikatny hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie - nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny haft i piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie się prezentuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fuksja wyszła przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne są te wzory, i dopiero niedawno je odkryłam. Trudno zdobyć taki dobry schemat do haftu, szczególnie właśnie dla takiej osoby jak ja, czyli nie blogerki hafciarskiej tylko amatorki, która dopiero się uczy. Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna.. ;) Ma ona swój piękny urok..

    OdpowiedzUsuń