SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

poniedziałek, 9 września 2013

Nimuë - Le Lièvre Et Le Postier #3

Miałam niezwykle ambitny plan, żeby cały zad i ogon zająca skończyć przed końcem sierpnia. Jednak plany zostały pokrzyżowane przez letnie wyjazdy i zajęcia. Dlatego w tej chwili nie jestem nawet w połowie tego co miało być wyszyte.
Z jednej strony żal mi odchodzącego lata, z drugiej cieszę się, że będę miała teraz więcej czasu na haftowanie.
Mój projekt "Madame Rimsky Korsakov" nabiera mocy gdzieś głęboko w szufladzie i coraz głośniej do mnie woła, a "Magnolia" z serii zielnikowej jeszcze nawet nie ruszyła więc przyszłe miesiące będą pracowite.
Tymczasem "Zając i Listonosz" nabrał troszkę wyraźniejszych kształtów.


24 komentarze:

  1. Piękne postępy w xxx ! i jakie fajne masz piórko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już świetnie wygląda a co dopiero będzie jak skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo przybyło. Tak to bywa z planami...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki i pięknie przybywa krzyżyków. Czekam na kolejne odsłony haftu;))

    OdpowiedzUsuń
  5. coraz piękniej, super:)
    miłego dnia0

    OdpowiedzUsuń
  6. joli début trop beau bisous
    http://mes101luby.eklablog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny hafcik, coraz więcej już widać:)
    A zdjęcie wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja go skonczyć nie mogę , gdzie kupujesz ten len?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kompozycja na zdjęciu :) piórko przyciąga wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ile odcieni brązu! Super. Czekam na prezentację całości- będzie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze, żeby była przyjemność z haftowania. Nie ma co się ścigać, a robótka, choć to zając, nie ucieknie ;)
    Będzie radość, gdy skończysz!
    Bardzo ładny kolor lnu. Jaki to i gdzie nabyty, jeśli to nie tajemnica?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością będzie radość ;)
      Jest to len obrazkowy, kolor 01 - naturalny, kupiłam go w Hobby Studio :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Niedawno robiłam tam zakupy, więc muszę poczekać, ale będę go miała na uwadze :)

      Usuń
    3. Ja tez dziékujè za odpowiedz ,bo niby widzę jak w sklepie wygląda dany len , ale na pracy prezentuje sie inaczej. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Wow już zapowiada się że będzie to śliczny obrazek,widać duże postępy.

    OdpowiedzUsuń
  13. zapowiada się cudownie:) trzymam kciuki za dalsze efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś mi się wydaje, że wyjdzie ładne cacko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaczynam mieć chęć na wyszycie obrazka Nimue...:) Pięknie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  16. witam :) zapraszam po odbiór wyróżnienia http://odrobinapiekna.blogspot.com/2013/09/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń