SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 29 września 2013

Nimuë - Le Lièvre Et Le Postier #4

Obecnie pracuję już tylko na jednym hafcie. Wyszywanie kilku, mimo wszystko, jest męczące. Zatem haft z zającem i listonoszem już niedługo dołączy do mojej niewielkiej kolekcji Nimue i na jakiś czas pożegnam się z tą serią. Mam jeszcze kilka haftów, które zbyt długo odkładałam, więc to na nich skupię swoją uwagę. Z pewnością wyszyję w międzyczasie jeszcze trochę drobnych haftów na zakładki czy woreczki ale większych projektów już nie będę rozpoczynać.
Przepraszam za kiepskie zdjęcie ale sprzęt słaby a i słonecznych dni też już jak na lekarstwo.


13 komentarzy:

  1. będzie przepiękny,uwielbiam te hafty,choć w swoim dorobku nie mam żadnego...jak na razie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze mi się nie zdarzyło robić nawet dwóch prac na raz ;) zając ma już ładne futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te kolory :) - będzie przepiękny haft! Szkoda, że nie mam wolnego czasu, bo chętnie bym go sobie wyhaftowała...

    OdpowiedzUsuń
  4. ogon zgubiłaś po drodze ;)
    ślicznie ci idzie , zawszę cię podziwiam za twoje przepięknie wykonane hafty, oczywiście rób ja uważasz,może i ja skorzystam z twojej metody i w końcu coś skończę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też - im jestem starsza, tym mniej srok na raz za ogon łapię, a skupiam się raczej na jednym. Jednak gdy mam ta tmborku duży projekt, to czasem pozwalam sobie na małe przerywniki ;)
    Zając mocno już ruszył... czy można w przypadku zająca powiedzieć, że... z kopyta? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezmiennie podziwiam hafty Nimue, twój oczywiście będzie piękny, to już się wyłania.:) A mnie zaczął kusić obrazek z naleśnikami...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne postępy! już nie mogę się doczekać całości:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny będzie, oj cudny!!
    dobrego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zależnie od pogody Twoje zdjęcia i prace są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super praca. wyobrażam sobie ile się musisz natrudzić przy tych brązach

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieźle już Ci go przybyło. Ja z kolei, jak nigdy zamierzam rozpocząć dwa hafty ( czego jeszcze nigdy nie robiłam) z tym, że jeden z nich z tych bardzo łatwych. Postanowiłam też tak jak Ty zrobić sobie przerwę od Nimue :)
    Twoje zdjęcia zawsze mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń