SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 6 października 2013

Nimuë - Le Lièvre Et Le Postier #5

Wyszywanie "Zająca i Listonosza" jest już prawie na finiszu.
Powtarzałam to już wielokrotnie ale nie zmienię zdania co do naturalnego lnu. Jest niełatwym materiałem, zwłaszcza jesli wyszywa się 2x2 oczka ale cały trud wyszywania jest niczym w porównaniu z efektem końcowym. W zasadzie każdy kolor muliny pokazuje na lnie swoje szczególne walory a obraz jest przez to szlachetniejszy. Z tego samego powodu lubię też wszelkie kanwy o kolorach rustykalnych. Nie twierdzę, że zwykła biała kanwa jest gorsza. Dla mnie jest po prostu lepsza przy wzorach pokrywających obraz krzyżykami w całości lub do wzorków minimalistycznych. Ale z pewnością każda hafciarka ma swoje ulubione materiały do konkretnych wzorków :)


20 komentarzy:

  1. Podzielam Twoje zdanie w kwestii doboru materiału.
    Pięknie wygląda Twój haft i sporo go już przybyło.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie... czek na koniec z niecierpliwością :0
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. już tylko głowa ci brakuje :), a co do materiałów to nie powiem ci z doświadczenia, bo sama boję się spróbować na lnie, ale jak patrzę na twoje prace to się zgadzam z tobą :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się że len nie jest łatwym materiałem,ale za to jaki uzyskasz efekt końcowy haftu;) Już wygląda świetnie! Czekam na finał. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę bezwzględna: len rządzi bez dwóch zdań :) Kanwa dla obrazków pokrytych w całości krzyżykami :)
    Coraz piękniej, niebawem będziemy się zachwycać całym obrazkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie!!!!! no i niedługo koniec :) Na lnie haft jest przepiękny!
    Co do lnu - to bardzo, ale to bardzo żałuję, że wcześniej po niego nie sięgnęłam.... a został mi jeszcze mały zapas aidy 18ct i teraz to nie wiem czy w ogóle go kiedyś wykorzystam :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wzór haftujesz. Co do wykonania się nie wypowiem bo ja raczej haftuje na dużych krzyżykach taki materiał to na razie dla mnie czarna magia, ale podziwiam bo wychodzi pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny hafcik! Podziwiam Cię jeśli chodzi o haftowanie na lnie!
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie:-)
    http://rodzinnie1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja coś nie mogę oswoić lnu... Ale zgadzam się, efekt wizualny jest wielki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft coraz ładniejszy, jeszcze troche a skończysz. Ja tkaniny do haftu wybieram podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięnie przybywa Twojego haftu!
    a co do tkanin, to w zupełności się z Tobą zgadzam:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nadal uważam, że kolory w tym hafcie prezentują się szlachetnie. Kończ, kończ szybciutko i prezentuj całość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten zając wygląda jak żywy ,aż mam ochotę dotknąć jego aksamitnego futerka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome looking website. I recently built mine and I was looking for some ideas for my site and you gave me a few. May I ask you whether you developed the website by yourself?

    Cardsharing Server

    OdpowiedzUsuń
  15. Super się prezentuje :) Jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka
    Widziałam w Twoich starszych postach wzornik kolorów Twojego własnego wykonania http://mulinowy.blogspot.com/2012/11/paleta-kolorow-muliny-dmc-3.html . Mam kilkadziesiąt kolorów DMC, jeśli jesteś zainteresowana mogę Ci przesłać po kawału z każdego, byś mogła uzupełnić o kilka kolejnych kolorków. Oczywiście nitki będą odpowiednio długie byś mogła wyhafcić kolorek na wzorniku. Jeśli jesteś zainteresowana daj znać na maila (beata.letowska@interia.pl lub na GG 2884925, jestem codziennie, ale na ukrytym ;) ).
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda Twój haft! Czekam na finisz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj juz tak niewiele zostało :) Efekt oszałamiający :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już teraz wzór prezentuje się rewelacyjnie :) Ja mam jeszcze przed sobą pierwsze starcie z lnem :] Na razie go kupiłam i szukam ciekawego wzoru :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Już prawie koniec, a obrazek taki śliczny!

    OdpowiedzUsuń