SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 20 października 2013

Nimuë - Le Lièvre Et Le Postier ukończony !

"Listonosz i Zając" przysporzył mi odrobinę problemów, które udało mi się jakoś rozwiązać. Z powodu braku niektórych dodatków, jakie przewiduje oryginalny wzór, musiałam improwizować.
Zamiast koralików w kolorze antycznego brązu wykonałam frenchknot'y na rękawie marynarki i bucie listonosza muliną DMC Diamant. Na torbie powinno być przyszyte metalowe kółko i koralik imitujące zapięcie jednak zdecydowałam, że przyszyję tylko jeden duży koralik w kolorze antycznego złota.
Na szczęście znalazłam w domu rzemyk oraz metalowe kółka ze starego łańcuszka. Mimo, że obawiałam się jak to wyjdzie, uzda prezentuje się naprawdę przekonująco.
Największym wyzwaniem był naszpikowany backstitch'ami listonosz. Ciemne linie na ciemnym tle to po prostu katorga dla oczu.
Ale przebrnęłam i cieszę się, że kolekcja się powiększyła.




* ukończony - 15 października 2013

* wzór - Nimue

* tkanina - Len obrazkowy, Permin Of Copenhagen, 32ct (128/10cm), kolor naturalny

* nici - mulina DMC (26 kolorów) i mulina DMC Diamant D3852

*dodatki - rzemyk, koraliki, metalowe kółka

* wymiary - 22x18cm

38 komentarzy:

  1. Super!!! Dodatki fajnie dobrane, dodają trójwymiarowości:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyhaftowany obrazek! Kolekcja tych obrazków jest piękna - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik, kocham wszystkie te obrazki, ale z lnem jeszcze się nie zaprzyjaźniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Piękny wzór i piękne wykonanie :) Aż nie można od niego oczu oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny obrazek i znakomicie wykonany haft! Świetnie sobie poradziłaś z tymi dodatkowymi "atrakcjami" we wzorze :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że efekt wart Twojej pracy...wyszło niesamowicie!! a błysk w oku zająca- jak żywy :) Z dodatkami super wybrnęłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrazek wyszedł śliczny;) Uzda jest rewelacyjna,świetny efekt końcowy.
    Super praca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycający! A ten pomysł z sznurkami po prostu nieziemski

    OdpowiedzUsuń
  9. Królik jakby na mnie patrzył:) z tym błyskiem w oku pewnie się wkurzył na listonosza ;)
    Śliczna praca , tak jak i reszta twoich prac
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda cudownie. :) Improwizacja jak najbardziej się udała i wyszyty obrazek prezentuje się wspaniale. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wszystko razem wygląda! Uzda jest super!!! Całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny wzór, wykończenie oryginalne. Razem wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała praca! Bardzo podoba mi się wykończenie -uzda super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale sobie z tym haftem poradziłaś. Śliczna praca.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję pięknego haftu! CUDO po prostu:)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieło sztuki - no, co tu kryć!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. aż zaniemówiłam.. Wygląda przepięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Obrazek jest piękny! Iloma nitkami haftowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  19. Obłędny :-)
    Ech....
    uwielbiam te obrazki

    OdpowiedzUsuń
  20. Pracowity haft.Efekt koncowy jest THE BEST.Pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny.... A co do uzdy to potrzeba matką wynalazku i super sie udalo. Dzięki Twoim obrazkom zachęciłaś mnie do wypróbowania haftu na lnie i bardzo ci dizękuję za to. Nie taki diabeł straszny jak się wydaje ;-) Miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyjątkowy , robi wrażenie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowita praca :) uzda jest wręcz genialna... z ciekawości zapytam, czy to Twój pomysł, czy takie jest "zalecenie" we wzorze? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten obrazek jest wspaniały! Świetnym pomysłem są te dodatki uzupełniające haft: uzda i zapięcie:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj. Obejrzałam całego Twojego bloga i jestem pod niesamowitym wprost wrażeniem. Masz niezaprzeczalnie Iskrę Bożą - Talent. Niby haft krzyżykowy to odzwierciedlenie wzoru ale to jaki efekt uzyskujesz to już artyzm. Jak patrzę na efekt twojej pracy to dech mi zapiera. Ogromny szacunek i powodzenia w realizacji kolejnych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudny obraz, wspaniałe detale - och będę wzdychać jeszcze długo z zachwytu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam
    Haft krzyżykowy lubię najbardziej ciekawe wzory a te maleństwa z takim motywem bardzo ładnie wyszły. Zapraszam do mnie do moich haftów.
    http://sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba i ja zrobię coś w małej formie. Zachęciłam się podziwiając wspaniałe prace.
    Edyta

    OdpowiedzUsuń