SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

sobota, 1 lutego 2014

Heritage Crafts - Sitting Pretty

Haft stworzyłam z myślą o pudełku, które chciałam ozdobić. Znalazłam kanwę oraz wzór z ptaszkami o kolorystyce idealnie współgrającej z pudełkiem. Haft przykryłam szybą ponieważ pudełko będzie użytkowane w kuchni, gdzie o poplamienie nie trudno.
Pierwszy haft w 2014 roku ukończony :)



* ukończony - 28 stycznia 2014

* wzór - Heritage Crafts

* tkanina - Aida Zweigart, 20ct (80/10cm), kolor 705 - szary

* nici - mulina DMC, 20 kolorów

* wymiary - 13x10cm

40 komentarzy:

  1. To prawda, kolory idealnie do siebie pasują :) a co będziesz trzymać w tym ślicznym pudełku? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie zdecydowałam, albo ciasteczka albo owocowe herbaty :)

      Usuń
  2. Haft wspaniale wyglada na tym pudełeczku. Piękna praca.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ze sobą współgrają. A teraz moja ignorancja się ujawni: to są sikorki? :)
    Szybkę miałaś o idealnych wymiarach, czy w jakiś sposób ją przycięłaś?

    Pozdrawiam i życzę więcej tak udanych haftów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie dociekałam jakie to ptaszki ale też stawiam na sikorki ;) szybka była w komplecie z pudełkiem.

      Usuń
  4. Czyżby pepcowe pudelko? Swietny efekt uzyskalas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) mam słabość do pepcowych pudełek.

      Usuń
    2. I ja mam tak samo. ..podobnie jak z ramkami:-)

      Usuń
  5. Ale piękny wzorek i pudełko świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszki są słodziaśne... kolorystyka prześliczna !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, jak każde Twoje dzieło :) Perfekcyjne i eleganckie pudełeczko :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft! Piękne pudełeczko! Wszystko wspaniale zgrałaś ze sobą, będzie cudna ozdoba do kuchni.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny hafcik♥ i piękne pudełeczko! wszystko idealnie do siebie pasuje!
    Pozdrawiam cieplutko☺
    ps. też lubię robić zakupy w Pepco☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak idealnie te ptaszki pasują do pudełka, świetny pomysł no i oczywiście wykonanie piękne.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny haft! Cudnie wykorzystany...! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały haft i jeszcze wspanialej zagospodarowany pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Te ptaszki są taki słodkie, ślicznie je wyszyłaś. A całość z pudełkiem powala. Świetny pomysł i fantastyczne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiekny haft, przesliczny, zakochalam sie w calosci znaczy sie w pudelku i ptaszkach.Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię te ptaszki :) Pudełko wygląda ślicznie! Zaczęłąś wspaniale nowy rok :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełeczko idealne do trzymania pokarmu dla dzikich ptaków :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe pudełeczko. Pięknie dobrany haft!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, hafcik jest uroczy. Jest na mojej liście. Ale Tobie wyszedł rewelacyjnie w połączeniu z kolorystyka szkatułki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna szkatułka ! Wyszła idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Fajny pomysł, pudełeczko bardzo zyskało na urodzie, hafcik też bardzo sympatyczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne pudełeczko a ptaszki po prostu urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię Twoje pracei wzory jakie wybierasz. Zreszta jeden miałam przyjemność od Ciebie otrzymac i napewno z niego skorzystam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Boskie te ptaszki no i jaki fajny pomysl z tym pudeleczkiem. Pierwszy hafcik w 2014 jest przesliczny :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne! Haft idealnie wpasowany! Świetny początek roku!

    OdpowiedzUsuń
  25. powalające jest te pudełeczko!! Wzorek iście idealny !! Pytanie jedno, jak przymocowałaś ta szybkę ?? I gratuluję pierwszej ukończonej pracy 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybka wraz z owalnym kawałkiem dykty były w komplecie z pudełkiem a całość przystosowana do umieszczenia za szybką np. zdjęcia, rysunku lub takiego haftu, więc dużo pracy przy tym nie było ;)

      Usuń
  26. O raju, jakie to piękne! Wzorek jest mi znany i bardzo mi się podoba, ale wkomponowanie go w pudełko - właściwie szkatułkę - to majstersztyk z najwyższej półki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne pulchniutkie ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow ale piękny haft. Musiałaś dużo napracować się aby tak pięknie wpasować ten haft.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne pudełko.Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny hafcik i piękne jego zagospodarowanie. Szkatułka ślicznie się prezentuje!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Zawsze uważałam haft za coś okrutnie pracochłonnego i trudnego, a Tobie to tak cudnie wychodzi!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ptaszki jak żywe!!a jak idealnie pasują tonowo do tego pudełka!!

    OdpowiedzUsuń