SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

sobota, 15 lutego 2014

Vervaco - Owl #1

Wkrótce zagości na dobre Wiosna, a ja przekornie zachwyciłam się piękną, jesienno-zimową paletą kolorów w schemacie z portretem sowy.
Kawałek Aidy Vintage, którą od dawna chciałam wykorzystać, dodaje ładnego efektu wypełniając tło.
Haft miałam pokazać po ukończeniu ale nie wytrzymałam. Narazie skończyłam jedno oko i dziób. Schemat nie jest trudny więc wyszywa się sprawnie.


26 komentarzy:

  1. Szykuje się sowia piękność:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się wspaniale. Nie mogę się doczekać całości. Oko prezentuje się świetnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite- niecierpliwie czekam całości. :) Ile czasu zajął Ci taki fragment? Zapraszam przy okazji do mnie na candy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oko jak żywe... już robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak każdy Twój haft zapowiada się pięknie!!
    Zapraszam na moje Candy!! :)

    http://wolnachwilaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :) Nie dość, że cudownie haftujesz, to jeszcze fotografujesz swoje prace w niesamowity sposób.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta sowa. Już kiedyś przeglądając pewien katalog zwróciłam na nią uwagę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft już wyglada pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne sowie oczko;) Czekam na finał haftu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie patrzy jednym okiem :):) Jakby zza czegoś wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już jest pięknie! Oko wyszło wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się ciekawie. Już nie mogę się doczekać ostatniej odsłony :) Pozdrawiam!
    http://beabetita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz jestem pod wrazeniem. Bardzo lubie vervaco. Sowa bedzie wspaniala! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. waouh !! quel rendu - magnifique
    bonne continuation bisous

    OdpowiedzUsuń
  15. Oko już jest przepiekne, będzie fantastyczny haft :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzika natura w hafcie to raczej rzadkość, tak więc świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się kolejny piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne sowie oko! Ślicznie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wygląda na tej tkaninie,widziałam różne wersje i ta podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale jestem ciekawa jak sówka będzie wyglądać w całości, bo to co widać już jest super.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  21. Znając Twoje hafty zapowiada się coś wspaniałego , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna sowa! Jak Hedwiga z Harrego;PP gdzie można nabyć ten wzór?

    OdpowiedzUsuń