SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 9 lutego 2014

Zakupy #6

Nie zdążyłam kreatywnie wykorzystać poprzednio zakupionych zawieszek a już zamówiłam kolejną ich porcję w moim ulubionym sklepie Beads.pl. Serce skradły mi również guziki i pięknie zdobione karabińczyki więc zamówiłam na próbę. Kilka zawieszek zarezerwowałam już do przyszłych metryczek i pamiątek ślubnych, na resztę znajdę równie dobre zastosowanie :)
Standardowo sklep dodał mały gratis - tym razem koraliki i zawieszka w kolorze złotym.
Posty z haftami narazie ubogie, pracuję obecnie nad trzema haftami ale niektóre pokażę dopiero po ukończeniu.


14 komentarzy:

  1. Sliczne zakupy zrobilas juz jestem ciekawa ich wykorzystania. A te guziki w kwiatki sa fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten sklep i często korzystam ... i za każdym razem dają coś gratis :) urocze zakupy...no bo kto ich nie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy :) Ja również lubię tam zamawiać :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie na rozdanie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne! Tu jednak szczególnie zwróciłam uwagę na guziczki: i miśki, i kwiaty są rewelacyjne.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy! Wiem, o czym piszesz, też uwielbiam ten sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zakupy to ja uwielbiam!!!☺ świetne zawieszki wybrałaś!
    czekam z niecierpliwością jak je wykorzystasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne :) Mnie z kolei podobają się te karabińczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności!!! a guziczki i zawieszka, klatka dla ptaszków z jednym w środku, jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne! aż z ciekawości zajrzałam do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy !! Same piękności :) Ciekawe co z nich wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy :) Świetna sprawa, że teraz w Polsce można już bez problemów przebierać we wzorkach elementów metalowych.

    OdpowiedzUsuń