SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 9 marca 2014

Wielkanocne jaja #1

W zeszłym roku zrobiłam tylko jedno jajo metodą "karczocha" ponieważ była to dla mnie nowość. Użyłam wtedy niezbyt szerokich wstążek i trochę się przy tym namęczyłam. Wujek Google podpowiedział jednak jak się za to porządnie zabrać.
W tym roku stworzę kilka wersji kolorystycznych i zrobię z nich zawieszki. Wstążki są szerokie na 2,5 cm więc wbijanie szpilek idzie dość sprawnie. Narazie ukończyłam wersje trójkolorowe, kolejne jaja-karczochy będą mieszanką kolorów z tych które dziś pokazuję.


6 komentarzy:

  1. Piękne są te Twoje jajka, zazdroszczę Ci takich zdolności.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są śliczne, sama pierwsze jajo zrobiłam niedawno. Myślałam, że będą bardziej skomplikowane, a są dość łatwe.
    Ślicznie dobrałaś kolory
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory karczochy kojarzyły mi się tylko z bombkami, a tu proszę :D

    Karolinko, zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karczochy. Ja kiedyś zrobiłam jeden taki i stwierdziłam, że całkiem fajnie się je robi.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karczochy - nie robiłam ich jeszcze.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ....no i równiutko poskładane. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń