SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

sobota, 26 kwietnia 2014

Véronique Enginger - Étude Au Magnolia #1

Kwitnące wszędzie drzewka i kwiaty zmobilizowały mnie do rozpoczęcia nowego haftu z serii zielnikowej.
Jak niektóre z Was pamiętają, w planie było wyszycie najpierw trzech haftów: Fuksji, Magnolii i Hortensji, na które mam już specjalne miejsce na ścianie.
Fuksja została wyszyta, zatem startuję z Magnolią :)
Tak jak do poprzedniego haftu, użyję lnu w kolorze kości słoniowej.


21 komentarzy:

  1. Już po samym wyglądzie mulin zapowiada się konkretny obraz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory piękne, czekam na gotowy obraz.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  3. O to czekam na efekty pracy! Przepiękne te zielniki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Magnolia to piękny kwiat:) U mnie kwitną dwie, biała i różowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie magnolia musi poczekać teraz na tamborku Maki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę przyjemnego krzyżykowania. Sama wyszyłam ten hafcik i cieszy moje oczy, choć na razie schowany w szafie i czeka na oprawę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale będzie cudny kawałek ściany! Miłego aktu twórczego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam zatem z niecierpliwością na pierwszą odsłonę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tę kawiatowa serię :) sama mam w planach wyszycie kilku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak widzę magnolie, to zawsze zatrzymuję się na chwilę, aby na nie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia w wyszywaniu. A własnie o tym projekcie rozmawiałam ostatnio z moją współtwórczynią bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się ta seria, więc trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to czekam na pierwsze odsłony i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, już zazdroszczę! Sama mam chęć na maliny...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. un joli choix, superbe ouvrage, biz

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądają mulinki tak ładnie ułożone, życzę przyjemnej pracy przy tym hafcie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szykuję się przepiekna praca gdy widać taki porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Magnolia, moim zdaniem, jest jednym z piękniejszych kwiatów z tej serii.
    Czekam na pierwszą odsłonę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się ciekawie.Czekam na pierwszą odsłonę.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na tę Twoją magnolię i sama mam ochotę taki kwiatek wyszyć (nawet mam kilka wzorków w gazetkach). Także pomyślałam o płótnie, więc czekam na pierwsze kroki :)

    OdpowiedzUsuń