SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

wtorek, 8 kwietnia 2014

Vervaco - Owl ukończona !

Końcowy efekt tego haftu pozytywnie mnie zaskoczył. Delikatne przechodzenie kolorów dodaje lekkości i naturalności piórkom a intensywne rude odcienie oczu nadają spojrzeniu sowy trójwymiarowej głębi.
Po raz pierwszy wypróbowałam kanwę Vintage, którą polecam, jeśli chcecie nadać projektom bardziej rustykalnego charakteru.


* ukończony - 07 kwietnia 2014

* wzór - Vervaco

* tkanina - Aida Vintage Zweigart, 18ct (70/10cm), kolor 3009 - beżowy

* nici - mulina DMC, 22 kolory

* wymiary - 19x13 cm

21 komentarzy:

  1. Wspanialy wzór i idealne wykonanie!Aida rustico w tym wydaniu świetnie się sprawdza. Rama superancka!Karolina!kawałek dobrej roboty wykonalas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda naprawdę rewelacyjnie. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam sowy i gdzieś w zasobach swoich wzorów do wyhaftowania znajduję się owa sowa. Teraz widzę jak pięknie wygląda po wydzierganiu.... Pięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek z "pazurkiem". Bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda. Oczy są magnetyczne :) Super

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówka mądra główka jest niesamowita, przeszywa wzrokiem na wskroś.
    Piękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wygląda.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sówka jest prześliczna, pięknie dobrałaś oprawę, niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ona jest przepiękna !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolinko, pięknie zrobiłaś tę sówkę, jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisałaś o tych oczach, więc w nie spojrzałam i ciarki mi przeszły po plecach - naprawdę jak żywa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna, piękna, piękna!
    i te hipnotyzujące oczy....

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow wygląda ekstra i te piekne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śledzę Twój blog od dłuższego czasu, sowa jest genialna! Gdyby jeszcze doba miała więcej godzin żeby znaleźć czas na te wszystkie cudne projekty... Tyle się tutaj napatrzyłam że w końcu sama zaczęłam pisać hafciarskiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń