SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 1 czerwca 2014

Golden Kite - Madame Rimsky Korsakov #8

Pracuję na przemian nad "Madame" i "Magnolią". W tym tygodniu ukończyłam kolejny rząd w hafcie "Madame", zatem od ostatniego posta przybyły mi cztery nowe rzędy. Trochę ułatwiam sobie pracę, omijając tło. Składa się ono maksymalnie z 3-4 odcieni muliny, co zmniejsza częstotliwość zmiany igły. Dlatego zostawiam je na koniec. Poza tym jestem bardzo ciekawa jak wyjdzie twarz, więc gonię jak mogę :)


17 komentarzy:

  1. efekty cudowne, podziwiam cierpliwość w haftowaniu tak pracochłonnego wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie cudo!!!! Podziwiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już prawie połowa, ale będzie cudeńko. Kusi mnie ten haft, mam na niego wielką ochotę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obraz! Masz już bardzo dużo!

    OdpowiedzUsuń
  5. już na tym etapie imponująco wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! :) widzę, że nawet nie ma co Cię dopingować, bo Ty sama sobie dajesz świetnie radę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Toż to finisz prawie!
    Ale szczerze podziwiam i Twój zapał i sam obraz- jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wypracowany obraz! Czekam z niecierpliwościa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohhh! cuánto trabajo!
    Qué maravilloso cuadro quedará.
    Cariños desde Chile
    Maru

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo już masz zrobione. Świetny obraz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na usta nasuwa się tylko jedno wielkie WOW! Ależ rewelacyjny haft, jakby malowany a nie igiełkowany :) Coś mi się zdaje, że warto poczekać na zakończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudny haft, świetnie Ci idzie :) Będzie piękny po skończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z pewnością efekt będzie oszałamiający,cudny obraz.ja na GK chyba nigdy się nie porwę,ale madam również od dawna mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny!
    Podziwiamy Cię za wytrwałość i cierpliwość.
    Musi być ciężko wyszywać tak potężną pracę w tak stonowanych kolorach. Gratulujemy i czekamy na finisz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ! jestem ciekawa końca.

    OdpowiedzUsuń