SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

poniedziałek, 21 lipca 2014

Véronique Enginger - Étude Au Magnolia #4

Urlop upływa mi w towarzystwie pięknej pogody więc wyszywam sporadycznie.
Jednak skończyłam w Magnolii duże liście, gałązkę i kwiatek. Myślę, że do końca tygodnia skończę ten haft i będę mogła rozpocząć zaplanowaną już Hortensję.
Zielniki przypadły mi do gustu więc mam nadzieję wyszyć kiedyś więcej obrazków z serii.


21 komentarzy:

  1. Witaj :)
    Zielniki są cudne... Mnie również bardzo się podobają, zaczęłam wyszywać serię "różaną". Przyznam, że zainspirowały mnie Twoje hafty :)

    Pozdrawam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna magnolia i Twoje równiusieńkie krzyżyczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam zielniki, jeszcze żadnego nie wyszyłam, ale mam w planach :) podziwiam je za każdym razem, Twój ślicznie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna ta magnolia.... Mnie nabardziej jak na razie zainspirowala glicynia i sie do niej przymierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie podziwiam zielniki u innych... ale nastąpi czas, że też się z nimi zmierzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ci idzie :), ja podobnie jak Ewita, na razie podziwiam u innych,
    Uwielbiam te wzory, a twoje wykonanie zasze jest perfekcyjne,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się fantastycznie, powodzenia w dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne :) i jakie masz fajne nożyczki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cała ta seria jest śliczna. Też sie na nią zaczajam, ale nie wiem kiedy będę miała na nią czas.
    Wykonanie u Ciebie jak zwykle perfekcyjne :)
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna magnolia, zupełnie jak żywa, dobrze że robisz na lnie. Dzięki temu wygląda bardzo elegancko.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. O, tak! Piękne, słoneczne lato nie sprzyja haftowaniu. Ale postępy widać! Jak ja marzę o tych zielnikach! Tylko że wciąż macham szydełkiem, bo taka potrzeba chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już masz z górki, ja jestem dopiero przy pierwszej magnoli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna magnolia :) Bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale wychodzi :) Będę zaglądać, bo też zakochałam się w zielniku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i nożyczki masz zaje...fajne :)

      Usuń
  15. Pięknie, równiusieńkie :)
    Będzie więcej zielnikowym kwiatów?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tą serie. Efekt końcowy jest boski.

    OdpowiedzUsuń